Followers

Selasa, 29 September 2009

aqil kepenatan tengok tv mcm paham kusyuk sangat

aqil tengok tv mcm paham ,sakarang suka sangat dengan keta.raya mana ada keta kat umah yang kita gi ,tengok aje. kalu bagi pinjam susah lah dia nak pulangkan,main keta seorang2 menyarap laga2 kan keta.dia tak kacau lah ,dia main aje,cakap mulut bising sangat ,marah orang pandai tapi tak paham satu pun yang dia bebilkan.harap2 aqil pandai bawak diri.sayang anak mama ne........kak yana pun sayang gak tapi .....pic banyak pic adiklah....jangan marah kakak yana





TQ WAT GENG YANG DATANG RAYO KAT MELAKA

pada raya ke 3,geng2 datang kat melaka rumah ita,TQ kat rohaida,zul,hanizam. 1 geng x datang.kelakar dia orang selalu datang,tetap menten sesat.apa2 pun sempoi .masak kan apa yang ada dlm peti ais mak.ikan parang masak asam, sayur kacang +udang,ayam sambal,ikan pekasam,buah tembikai kuning.laki ida tolong masak,tekejut gak lah.harap2 tahun depan jangan serik datang umah kita orang,














DI PAGI SYAWAL DI PORT DICKSON

ne pertama kali beraya pagi syawal dengan mak mertua,tahun lepas umah ita,ne umah abang, ita agak pelik coz di PD selain rendang,lemang,kuah kacang, menjadi suatu kemestian sambal goreng,mcm jawanya makanan ada temper,suon,pucuk tahu,udang,perut,dan mcm2 lg rencahnya.setiap umah yg ita gi mesti ada lah,suatu kelainan yang tak ada kat melaka.yang peliknya keluarga mertua bukan jawo pon........apo2 pun sodaplah














Isnin, 28 September 2009

SELAMAT HARI RAYA

ASSALAMUAIKUM............................


HANTAR IKAN DI KALA PAGI,"
DI MAKAN BERSAMA COKLAT STRAWBERI,
BLN RAMADAN SUDAH DI LALUI,
SEMOGA AMALAN DI BERKATI,


SEBENING AIR WUDHU,
SESUCI AI-QURAN,
SEMERDU ALUNAN ZIKIR,
SEINDAH SOLAT 5 WAKTU,
SETENANG HATI YG TIADA RASA BENCI,
JIKA TANGAN X SEMPAT BERJABAT,
JIKA WAJAH X SEMPAT BERTATAP,
BUKALAH PINTU MAAF UNTUK KU.


SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI HARI PENUH RAHMAT DAN BAHAGIA.MAAF ZAHIR BATIN DARI ITA SEKELUARGA KEPADA YANG SUDI SINGAH KAT BLOG ITA NE...........