Followers

Rabu, 6 Mac 2013

Eczema lagi ke?.....


salam semua....cuba lah tengok muka si arryan ne..mula-mula naik macam ruam,mcm bijik-bijik..terus kulitnya tercopek..kat kepala tu mcm kuping-kuping..orang cakap sawan...ita selalu pakai minyak jonson-bagi lembut.....lepas tu pakai sikat...kuar lah juga..sampai kat telinga dan tengok dia...kulit dia..berkuping...kulit kering...bawa kelinik ..dr.cakap ruam susu lah,gi lagi kelinik lain..dr. cakap eczema..sekarang macam ne..ne pic sekarang...macam nak salin kulit...sekang ne pakai ubat untuk eczema...muka agak licin...tapi nampak tompok tu..harap kulit arryan ok lah..kalu tak kena gi jumpa pakar kulit lah..macam kak arisya nya..dulu...



Selasa, 5 Mac 2013

happy besday papa~3/3/13~ISLAND BBQ STEAMBOAT



Pada 3/3/13~besday hubby yg ke 26th,tak tahu nak bagi apa..cakap dengan hubby belanja makan aje lah.so ..minta tolong ida boking kat kat sini..kalu tak boking tak dapat rasanya...boleh lah....nak ucapkan selamat hari jadi buat papa...semoga panjang umur,murah rezeki,dan  sentiasa dalam lindungan ALLAH..DAN RAHMAT ALLAH..syg sentiasa sayang kat abg...