Followers

Selasa, 28 Januari 2014

Arryan yang comot 26/1/14



Masa time dah petang dah mandi dah kak diana duk beli aiskrim kon ne satu 50 sen aje kat kedai bawah rumah,beli 4 baru Rm2.00.yg lain makan kak diana,aqil dan arisya,ne untuk mamanya si kak diana cakap..makan sikit suap kat Arryan..bila tak bagi tu terus menaggis...bagi lah pegang mcm tu lah rupanya comot sesangat.lepas tu papa balik bawa slurpee 7 eleven..punya lah suka isap pakai stew..pandai sedut...takut juga sakit perut..tak pernah bagi Arryan,nasib baik ok...

Isnin, 27 Januari 2014

Pic family di Singapura @ Johor rumah Pakcik~25/1/14~



lama sungguh tak jumpa family di singapura.arwah adik ayah (Arwah bibik)...tinggal anak-anak aje lah...tinggal Pakcik Saad (pic baju oren ne)..satu-satu nya abang arwah ayah yg hidup...semoga pakcik sihat sentiasa...ne masa kenduri kawin anak pakcik..ita tak balik coz kereta tak ok lagi...mak .ida ,dan along aje yg gi..seronok mak jumpa anak saudara dari singpura...

Ahad, 26 Januari 2014

Happy Anniversary izat & ita yg ke 6~ 26/1/14~


Alhamdulilah Syukur...semoga cinta, kasih sayang kami berdua kekal ke jannah ..Aminnnnnnnnnnnnn....Tq abg kerana menjadi suami dan papa yg hebat buat sayang dan anak-anak ,walaupun kita hidup serba kekurangan, tapi kita alhamdulilah bahagia, gaduh-gaduh tu biasalah kan..mana ada org kawin tak gaduh..nanti boring lak kan...

Sabtu, 25 Januari 2014

bersiap Maulidur Rasul 1435~25/1/14~






sambutan Maulidur Rasul di Dataran Sri Pahang.ada perarakan berselawat pada petang pukul 5.30 ramai org,ita tengok dari atas aje.kak diana bawa adik-adik gi berselawat bersama warga Flat Sri Pahang yg turun hadir  VIP Raja Nong Chik

Sabtu, 18 Januari 2014

happy birthday Arryan 1th~18/1/14

Alhamdulilah syukur..Arryan dah 1th,..semoga Arryan membesar menjadi anak yang soleh,anak yang baik,anak yang sihat,anak yang hemsem mama,sayang mama,sayang papa,sayang kak dan abang-abang...dan jadi anak yang cerdik dan bijak..(setiap malam itu yang ita akan cakap kat Arryan masa dia tengah nak tido) arryan sekarang dah boleh berjalan sepenuhnya (11 bulan)..gigi 4 batang,2 atas,2 bawah...boleh cakap/ panggil  sikit-sikit.mama,papa kakak....nak benda..tangan tu pandai mintak,kalu cakap gi pukul..cepat aje arryan pukul atau tampar...mangsanya selalu arisya(tarik rambut)..dan aqil kalu tengah tidur terus di tampar..kuat merajuk..cepat marah kalu kita ambil barang dari tangan nya...pandai lambai kalu nak jalan...

Isnin, 13 Januari 2014

naik mahkamah tribunal~ 13/1/14~

Masa tarikh ne memang ita mintak cuti,coz  kak diana salah dengar pengasuh minta cuti 23/1/14,yana cakap 13/1/14,cuti lah..tapi hantar anak ke rumah pengasuh,ingat nak cencelkan cuti..lepas tu hubby ajar gi ke mahkamah tribunal kat The Mall kat K.l.hubby ne penakut sebenarnya..belakang aje berani...terketak-ketak cakap dengan hakim... ne kes kereta buruk ita tu lah...yg ita buat aduan..kos baiki kenderaan ita tuntut kat bengkel penipu tu Rm 500.dan Hakim suruh pihak bengkel bayar balik kat kita org..padan muka..Malaysia Ada undang-udang..duit tak dapat lagi lah....dah hantar surat arahan pembayaran dari tribunal..harap-harap dapat lah bayar. kos untuk baiki kereta ita Rm 4070.pokai mak..bayar ansuran ita dekat bengkel ne..memang dah biasa dengan bengkel ne...tinggal lagi Rm500 lagi...so kekawan kalau rasa ada kes penipuan pergi lah kat tribunal online pun ada..dan mereka sangat cekap...1 kali pergi terus naik mahkamah dan selesai...Alhamdulilah...Alllah mempermudahkan urusan ita...Tq pada yang sudi membantu,mendengar masalah ita...syukur ita di kelilingi oleh kekawan yang baik dan perihatin...

Jumaat, 3 Januari 2014

selamat tahun baru & happy berithday mak yg ke 67th ~1/1/14~

Alhamdulillah kita berjumpa lagi ditahun yg baru..semoga tahun ni membawa seribu kenangan dan kebahagian untuk kita.. Amin... tahun baru juga besday mak ita yg ke 67th...Alhamdulilah..syukur mak masih sihat,Alhamdulilah juga insyaallah mak mendapat berita gembira dapat pergi ke tanah suci insyaallah...di sini nak ucapkan" Selamat hari lahir bondaku semoga di panjangkan umur di murahkan rezeki di beri kesihatan yang baik semoga berbahagia hendaknya di samping anak2.kami sayang makk love u muahhh ....


                                                       ini lah hadiah yg ita bg mak..mak suka  sangat....alhamdulilah...