Followers

Ahad, 16 November 2014

pic makanan

banyak pic membakao sebenarnya..ita terbeli oven.kat rumah ada mikroweaf aje...ari tu tv rosak..ingat nak ambil hutang kat kedai singer,nak ambil 6 bulan aje hutang..bayar diposit rm200.bila fikir-fikir malas nak hutang pulak....nak minta diposit dia tak bagi..kedai tu suruh ambil barang...lepas tu ambil oven rm150. dan seterika berat rm60.tu lah ceritanya...so banyak lah benda bakor aje..he..he...tv beli kat tesco aje rm800.jenama tosiba..jadi lah..dapat tengok sudah...

Sabtu, 8 November 2014

orentasi Aqil di sekolah sek keb bukit bandaraya~8/11/14

pada 8/11/14 bawa aqil orentasi darjah 1..ada 1 keping aje pic aqil jadi lah...ada pereksa untuk tentukan kedudukan kelas..tak tahu lagi...

Sabtu, 1 November 2014

konvo aqil~tadika perpaduan~

konvo aqil ita tak gi pun..papanya yang pergi..ita dan arryan tak sihat,papa nya bawa arisya bersama...seronok tengok aqil dapat cermelang..tapi tak tahu no berapa..dapat 3 org ..aqil di panggil dulu sama ada no 3 atau 1..tak pa lah janji aqil ok...masih kecil lagi..jauh perjalanan nya....yang bagusnya semua peralatan sekolah..dapat beg suam.peralatan alat tulis..yang boleh di gunakan masa masuk sekolah nanti...alhamdulilah..tak payah nak beli banyak -banyak dah..boleh lah berjimat...tahniah aqil...mama tetap sayang dan sokong aqil ya...ita buatkan dadih coklat aje buat di bawa ke sekolah aqil