Followers

Sabtu, 21 November 2015

Akibat Brek basikal pakai kaki~Aqil ~19/11/2015~


Ini cite Aqil..budak hati ada taman bunga..tak nampak kaki dia jadi macam ne..yang peliknya tak menaggis pun.masa mandi nampak lah aqil jalan terdengkut-dengkut.lepas tu dia dah tertido .arisya cakap ..mama tengok kaki aqil berdarah..terus ambil pic ne..antar kat papanya.kebetulan papanya balik lewat nak gi PPUM kawan dia punya ayah dah meninggal dunia.sampai.rumah dah malam..terus tengok kaki anaknya..ambil ketip kuku..duk buang kulit yang hitam-hitam tu penuh dengan pasir..ita takut nak tengok...elok2 aqil tido ..terus terjaga.lepas tu papanya ambil air detol bubuh air suam cuci luka dengan span lembut..menaggis2 aqil..cakap sakit-sakit.dah siap papanya bubuh minyak franch oil.sian kat aqil..hari-hari papa dia akan cuci luka aqil ne..sekarang dah baik dah...aqil ne manja..tak boleh sakit sikit pun..adiknya arryan pukul pun dia menaggis nak pengsan..bayang kan jadi mcm ne..ia boleh senyap aje tahan sakit...bila arisya cakap rupanya teruk...aqil-aqil..









Jumaat, 20 November 2015

alhamdulilah..syukur...teruskan usaha..walaupun berubah..mama tetap bangga dengan anak-anak mama 19/11/2015











Jumaat, 13 November 2015

karok time..

ne aktiviti baru kalau balik PD,karok...ne baru lepas gi tengok abg izat kat hospital,cuci buah pingang,gi makan terus gi karok sini..tempatnya besar,bilik pun besar dan murah..1jam rm10 aje..yana yg suka menyanyi,ica dan aqil pun menyanyi juga...ini aje yang mampu..bagi happy anak-anak..ha..ha










Sabtu, 7 November 2015

chicken coop


beli chicken chop kat kedai pemborong amat berbaloi..dan murah 10 keping rm 27.besar pun besar.ita buat 2 kali..sekali dengan nasi gogeng,ketang putar.sekali buat dengan kentang goreng dan sosej.masak lagi best dari beli..ha..ha..jimat..