cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 31 Oktober 2016

~Pertandingan Aerobikton 2.0 MQA 2016. ~dan getfit MQA~28/10/16~

Alhamdulilah syukur...masuk Getfit MQA selama 10 minggu..untuk dapat ilmu daripada otai-otai yang berjaya..tak sangka dapat tempat ke3..dapat rezeki turun berat badan dapat duit.rm150.kalau tahu daripada awal-awal dapat duit buat sungguh2...gurau aje...tak sangka sebenarnya...hadiah di beri masa pertandingan aerobikton 2,0 MQA di jalankan..malu juga lah kan....alhamdulilah juga bahagian ita iaitu Bahagian Audit Istitusi dapat No.4 daripada 10 kumpulan.tahun lepas dapat no 8..ada peningkatan lah kan..dapat hemper dan piala mcm dalam ne..dan ita dapat hemper ne...perserta paling sepoting...(sepoting ke ita ne..mcm musykil aje kan)..tapi alhamdulilah..syukur.....misi akan di teruskan walaupun macam siput..nak kurus dapat ke 2angka dah seronok dah....doakan ita ya...




























Jumaat, 28 Oktober 2016

Birthday party anak2 tabika perpaduan ktmbc Bulan 7---12.(27/10/16)















Rabu, 26 Oktober 2016

Rombongan sekolah ke Zoo Negara ~25/10/16~

semalam gi zoo negara..seronok lah dengar arisya bercerita,tengok panda,harimau..dan macam-macam lagi...tahun ne last sekolah tabika.bagi lah dia pergi.sekolah tabika ne sangat aktif..dan selalu menang.cikgu-cikgu yang sangat aktif juga. arisya cakap.esok kata ada jamuan hari jadi di A&W.jalan aje kejanya.masa tabika 5th.tak bagi ikut sangat..ne bagi aje lah..pengalaman buat arisya..