Followers

Rabu, 25 Januari 2017

ALHAMDULILAH~SYUKUR- TQ MQA "BACK TO SCHOOL 2017 "

 PADA 25/1/17-Kawan-kawan cakap...cek-cek.....Alhamdulilah-cek2 maybank2u ada duit rm450.untuk 3 org anak sekolah..walaupun dah sekolah-MQA tetap bagi..TQ mqa...syukur-terus masukkan dalam akaun tabung haji.. -anak anak....


Sukacita dimaklumkan bahawa pihak pengurusan MQA bersetuju untuk memberi sumbangan Back To School 2017 kepada anak-anak tuan/puan daripada kumpulan pelaksana. Objektif utama pemberian sumbangan adalah untuk mengurangkan beban tuan/puan dalam menyediakan keperluan persekolahan anak-anak di peringkat rendah dan menengah. Sehubungan itu, tuan/puan selaku penerima sumbangan layak mendapat RM150.00 bagi setiap anak yang bersekolah. Pembayaran telah dibuat secara EFT ke akaun gaji masing-masing.

3.         Semoga penyaluran sumbangan ini sedikit sebanyak dapat membantu tuan/puan.

Sekian, “BEKERJA PERLU BAHAGIA DAN BERKASIH SAYANG”


AWANI Gold Coast Resort ~23-24/1/17~

percutian di Awani ne dapat tiket percuma dengan baucer makan rm50.gi lah tarikhnya tu lah..coz kena tunggu lama..ambil aje bulan 1..lepas harijadi arryan dan dekat dengan Aniversery ita dengan izat...tapi 2hari hujan lebat..dan kat hotel telah dibooking untuk perkahwinan india tu yang ada gajah diperbuat drp bunga .so aktiviti lain dia org tak bagi..so duk dalam bilik aje..dan anak2 hujan renyai2..naik basikal ronda2...best lah..atas air laut..bilik ita no.202 dekat tetengah...nak gi mahal ...belanja dia org makan seafood aje..tapi tak sedappp....









 pic di atas masa nak ambil tiket percuma..masa ne time panas...
 bawa ne time gi..2 hari hujan...lebat..so duk kat hotel aje lah..






















Isnin, 23 Januari 2017

bekal anak ke sekolah~alhamdulilah masih mampu buat di pagi hari

17/1/17-nasi lebih tak baik membazir buat nasi goreng cili kering + isi ayam+ ikan bilis +kacang panjang dan roti sosej+ air kotak.
 18/1/17-sendwish telur+mayo+ lada hitam,kek vanila ,coklat zess


  19/1/17-buger telur + air kotak Ducth Lady
 20/1/17- Bubur nasi ayam cincang +ikan bilis.

23/1/17-mee sezeling ayam..

Rabu, 18 Januari 2017

Happy Birthday Arryan Darwisy 4 tahun dah.18/1/17.

Happy Birthday Arryan Darwisy 4 tahun dah.18/1/17.
cepatnye masa berlalu.. .semoga Arryan Darwisy menjadi anak yang soleh,sentiasa sihat dan berjaya di dunia dan akhirat.Aminnnnnn.....mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik buat Arryan Darwisy.......love u sayang....hadiah percutian di cold coast..

Selasa, 17 Januari 2017

ujian saringan DLP dan saringan linus arisya ~17/1/17~


Asalamuikum..mak yg over terlebih nevors..seram sejuk....harap arisya di permudahkan..amin....

dan arisya dapat kelas 3..daripada 6 ke 7 kelas.1(bestari)...ok lah...




Isnin, 16 Januari 2017

bekal anak-anak ke sekolah

 10/1/17~isnin-ini bergedil ayam-ita bawa gi opis..geng bawa soto ayam dan nasi impit untuk sarapan pagi...
 10/1/17-Isnin Nasi goreng,isi ayam dan ikan bilis goreng,dan coklat Zess dan aqil nak sambal ayam...
                            10/1/17-selasa Mee hoon goreng dan karipap kentang(kak mishahnya)..


 11/1/17-Rabu roti kapit telur-sos cili dan lada hitam...balut pakai kertas tu aje..ica nak appel hijau..

                                       ini yg dah siap-bekal tu mak yg punya..appel icanya..


12/1/17- hari kahmis ..Nasi goreng kampung,ikan bilis,isi ikan dan roti berry berkismis..


                      hari Jumaat 13/1/16- ini pun-Buger ayam+ sos cili,lada hitam dan Chese sos..

                                     


 ini menu hari ne-16/1/17- mee goreng+ daging ayam+telur dan sawi dan donat bulat dan donat pintal(homemade).

takut-takut berani~melaka~1/1/17

masa ne kat melaka..tengah tunggu pizza hut..tetiba aje kucing tu naik kat riba aqil...semua penakut kucing...tu pun seram aje nak pegang....nak bg turun kan kucing pun takut..keras aje kat situ...muka ganas..hati ada taman.