Followers

Selasa, 1 September 2015

Jamuan makan sempena Merdeka!!~28/8/15~Bahagian Audit Institusi (BAI).

 jamuan raya sepatutnya dah lewat jadi jamuan sempena Merdeka....kah..kah..banyak betul menunya...nasi tomato,sate,laksa,ayam golek,kambing bakar,roti jala, rojak,pesembur ,nasi impit,pelova,chiskut,sago harus lah kan..mcm-mcm desert dan banyak buah-buahan..antaranya..angur dan merah dan hijau,mata kucing,manggis,dukong,limau,tembikai..dan mcm-mcm lagi lah...











Rabu, 26 Ogos 2015

kejutan papa di harijadi~26/8/15



tq papa

Selamat hari lahir syng,anita osman,abng doakan semoga syng di panjangkan umur,di murahkan rezeki,dan sentiasa hidup berbahagia di samping abng dan anak2






Isnin, 24 Ogos 2015

“KONVOI SEMARAK MERDEKA – SOARING UPWARDS MQA 2015”

:Alhamdulilah nama naik ..syukur dapat join aktiviti konvoi ne..best.....


         Sukacita dimaklumkan MQA akan mengadakan Program Hari Kebangsaan Bersama YB Menteri Pendidikan Tinggi Malaysia ‘Semarak Merdeka – Konvoi Berkereta Soaring Upwards MQA’ sempena program ‘Jelajah Kementerian Pengajian Tinggi : Soaring Upwards’ seperti ketetapan berikut 

Tarikh    : 23 Ogos 2015 (Ahad)
Tempat : - Bermula dari Pusat Sukan, Universiti Putra Malaysia
                             - Berakhir di Melaka International Trade Centre (MITC) Air Keroh,                                        Melaka
Masa    : 7.00 pagi hingga 1.00 petang

3.         Tujuan konvoi ini diadakan adalah seperti berikut:

3.1       Untuk meningkatkan imej dan reputasi MQA agar sentiasa ‘visible’ dan                                   relevan;

3.2       Untuk menyokong aktiviti Jelajah KPT; dan

3.3       Menanamkan semangat patriotik cintakan Malaysia dalam kalangan pegawai                        MQA.


















Rabu, 12 Ogos 2015

robocar POLI untuk Arryan ~11/8/15~



citenya arryan bawa gi pasar malam..dekat nak raya ari tu terus dia nak POLI ne..masa tu..cakap dengan dia..nanti mama beli masa tu tanya satu berapa pakcik pasar malam tu cakap Rm15 untuk 1biji.... 4 biji ne kira 1 set. jd kalau beli 4 jadi rm60....ckp kat arryan nanti mama beli...lepas tu gi cari kat KL kat kedai borong mainan kat coi kit tu pun sama..Rm20 untuk 1,kalau beli  4 cina tu bagi Rm60.lepas tu kawan Opis jual benda ne terus beli 4 biji ne Rm50.murah lah...setakat berapa hari ne..masih ok lagi arisya,aqil dan arryan main..semalam siap ajak anak jiran-jiran main masuk rumah..ok lah kan bagi anak happy...sekarang cartun robocar poli ne sentiasa ada di astro ceria...robot boleh bertukar kereta...tengok anak main tu best kejap dijadikan robot kejap di jadikan keta....lepas ne misi beli kan aqil penny lah mcm skebot tu...









Seminar Protokol dan Etiket Sosial Majlis Rasmi ~ 7 Ogos 2015

PUSPANITA MQA) sepanjang Seminar Protokol dan Etiket Sosial Majlis Rasmi yang telah diadakan pada 7 Ogos 2015 (Jumaat) yang lalu.mula-mula tak join..kekawan tingkat ajak join... best juga ..lepas tu siap kena buat paratikal sekali...tak pa...ilmu kan....












Selasa, 11 Ogos 2015

tq papa...


ne cite bila papa sakit gigi daripada raya ke2 sampai sekarang + kena bisul di pipi...kena oprit kat HKl..cuti dan mc panjang..so terlebih rajin ..buat kueh ne..dah lama sangat dah papa tak buat..bila ita balik kerja..tengok tersedia di atas meja..ita kalu time cuti pun belum tentu nak wat mcm ne...seronok lah kan...berbunga-bunga hati ita..balik-balik rumah berkemas berserta siap untuk minum petang....tq papa









Isnin, 10 Ogos 2015

kembar

nak cite kembar..mak ita kembar bersama pak teh ita...kembar tak seiras. emak ita di beri kan orang lain..tapi tetap kenal dengan mak dan adik beradik betulnya.pak teh lelaki(dah meninggal) kembar mak..dapat cucu (anak nya)-kembar seiras lelaki sekarang tingkatan 5 dan mak ada adik lelaki pak tam..dan ini cucu pak tam Kembar seiras lelaki juga...8 bulan..tinggal mak ita aje belum dapat cucu kembar..ada kah ..he..he..tunggu pak su kahwin lah jawapannya..semua adik beradik ita..dapat anak sepasang dah tak nak anak dah...cuma ita aje lebih sikit 2 pasang..ha..ha..