Followers

Jumaat, 31 Mac 2017

Bekal sekolah anak

27/3/17- nasi lebih  semalam... Buat nasi goreng cendawan, dan keropok lekor dan thai sos..


28/3/17-nasi goreng kampung cili kering ,keropok lekor dan sos thai

29/3/17-buat roti salut telur+ pau kacang merah,dan wafer coklat..
30/3/17-nasi goreng kampung,isi ayam,ikan serdin semlm,ikan bilis ,buat roti jala + kari ayam..

31/3/17-buger

Isnin, 27 Mac 2017

mee besen ori melaka~25/3/17


balik kg gigih lah adik ida nak makan kat sini..mee besen,ramainya umat jenuh nak beratuh2...dapat lah makan ambil untuk rm30.untuk 8-10 org makan,dan ambil talam westen..rm35.bagi ita rasa biasa-biasa sahaja..tekak org lain-lain..tapi talam westen tu ok lah sikit..cuma meat ball rasa mcm baksonya bentol...semuanya rm100.air kat sini mahal sikit.tapi di sediakan air kosong percuma..nak ambil cendol durian tak ada.cendol air krim durian ada..tak silap rm5.50.ambil kueh teow dan mee soya..dan tauger aje..















Isnin, 13 Mac 2017

toucing di pagi hari...tq zie yg best...~13/3/17~

hari ne datang-datang aje ada botol berisi kacang atas meja..terkejutttttttt gak..ita ne bukan sapa2 pun....sapa lah ita ne kan..terharu gak zie y best..bagi ne..bukan harga yg di cari..(maksud ita mahal ke murah ke)..janji ingatan kawan-kawan tu..yg penting...tq sekali lagi..zie...


 copy....e-mel ....tujuan(daripada biro cafe mqa).......
Bagi merealisasikan hasrat Dato CEO kita iaitu ‘Kerja perlu bahagia & berkasih sayang, buat julung kalinya bagi tahun ini, BIRO CAFÉ mengadakan
HARI PENGHARGAAN KHAS UNTUK WARGA MQA menghargai rakan sekerja/ bos/PT/Pembantu anda!
 


Jumaat, 10 Mac 2017

bekal sekolah anak ~6/3/17 - 10/2/17

        6/3/17- mama penat balik drp perlis so bawa roti ne aje gi sekolah..itu pun lebih roti opisnya...jadi lah daripada tak ada...
7/3/17- buat nasi goreng kampung..donat comel kak anis...terhitam lah...tapi tak pahit ...

 8/3/17- goreng donat comel (cc anis), dan sosej goreng dengan roti sapu mayonis aje...
9/3/17- goreng Pau goreng kacang merah (tie )..dan gula2...
10/3/17- bila nasi banyak lebih jadi lah nasi goreng..tak baik membazir..so bekal jagi lah nasi goreng cina,isi ayam dan ikan bilis..ada lagi pau kacang frozen..goreng aje lah...aqil pagi tadi sarapan megi kari sup dan ica makan nasi goreng ne juga...

Isnin, 6 Mac 2017

CSR MQA CAKNA 2017~BERSAMA RAJA MUDA PERLIS~3/3/17-5/3/17- PERLIS

pergi csr banyak kali dah dengan MQA..tapi bersama Raja ..ne 1st time....takut..teruja semua ada lah..takut kerana banyak protokol ...tapi raja muda berjiwa rakyat..alhamdulilah..tq MQA..kalau ada lagi nak join...













Pengalaman Berharga.. belajar sukan Woodball @  laman Perlis...yang tak kan dapat sampai bila-bila..walapun penat baru sampai daripada kl..tetap enjoy...