cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 17 Mei 2018

izat dan selamat berpuasa

salam ini keadaan suami ita..mohamad sharrul haizad  (31 tahun )..bulan yang mulia ne...ita mohon kemaafan segala kesalahan ita dan izat (suami) zahir dan batin,Bersyukur kepada allah kerana dipertenemukan lagi bulan penuh rahmat, berkat dan keampunan.selamat menjalani ibadah puasa dan di berkati olehnya...aminn.



Di sini ita mohon..doakan izat kembali sihat walaupun sedikit...ya..hanya ALLAH yang dapat membalas..aminnnn

Ahad, 13 Mei 2018

arryan bagi bungga untuk hari ibu...


tabika perpaduan...tq adik arryan bagi mama bungga ne..cantik dah adik merwarna...sayang arryan...kak yana belanja MD dan Milo kepal untuk hari ibu..tq kak yana dan nasi drp kedai unti dia THAI FOOD -

selamat hari ibu 13/5/18


selamat hari ibu mak..ita tetap sayang kat mak..walaupun selalu tak sebulu...setiasa memdoakan mak sentiasa sihat,dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan mak di kampung melaka..kekonon nak bagi kejutan kat mak...mak gi motong lah pulak..so kek dan sate di hantar rumah jiran kak ani...jd mak potong kek bersama BFF dia...sebenarnya..hari-hari..hari ibu..saja aje bagi mak happy....bukan kena barang mahal pun kan..tu permosi kawan di kampung..murah kan sate 20 cucuk bersama kek 1/2 kg..penghantaran ..percuma..











Jumaat, 4 Mei 2018

keputusan jumpa doktor ARRYAN ~03/5/18


Pada 3/5/18- temujanji arryan di klinik pediatrik (PPUM)- Dr.Chew Kee Seang cakap saluran jantung arryan masih ok...dan kena buat rutin cek-up...risau juga takut sempit kena buat pembedahan jantung.dr.bagi temujanji akan datang 9bln..lega rasanya..bln 2 nanti kena buat echo dan ecg- untuk jantung arryan.cuma dr.suruh pantau berat badan arryan 6bn lepas bln 11 berat arryan 18kg..hari kejadian berat arryan 21kg.dr.tak bagi berat dia naik banyak...suruh bagi makan helti food.nak buat mcm ne dah dia susah makan..dan suka mkn ayam goreng aje...