Followers

Jumaat, 30 Jun 2017

chiken pox ~dugaan bulan puasa dan raya buat anak-anak..

mula-mula kena kat aqil..masa tu aqil kuat...tak demam...cuma kuar sikit aje...dia tetap kat sekolah memandangkan peperiksaan pertengahan tahun..lepas tu berjangkit dengan arisya..arisya pun tak demam..dan bagi arisya minum air kelapa dan dia suka..masa ica kena dalam bulan puasa..dia tetap berpuasa...arisya tang muka tak banyak..coz sapu kan air kelapa kat badan dan muka...ita ambil cuti kuarintin..untuk arisya 5hari..dan arryan kena pada hari raya ke 3..di kg melaka.arryan teruk sikit coz demam panas dan banyak naik tang muka...dia susah nak minum air kelapa...alhamdulilah..anak2 kurang merengek...macam biasa main dan lasaknya...cuma bagusnya mak boleh cuti jaga anak kerajaan bagi cuti kuarintin ne..sangat bagus...boleh pergi ke kerajaan dan swasta....coz ica pergi kelinik penel buat kan surat menyatakan anak kena sakit tu..kalau di hospital kerajan lg senang lah...







Selasa, 27 Jun 2017

happy Birthday kak adridiana yang 16tahun..27/6/17

happy Birthday NUR ADRIDIANA yg ke 16 tahun..semoga sentiasa dalam rahmat ALLAH...Semoga menjadi anak yang solehah dan barjaya di dunia dan akhirat aminnnn...diana ne minat dengan muzik..dan main guitar..so sokong aje minat dia...sekarang dalam proses ambil lesen..semua atas usaha sendiri....apa benda yang dia nak..dia akan usahakan sebaik mungkin..itu lah diana..tq acu  buat kan besday diana bersekali dengan besday adam anak acu adam....hanya hadiah keta aje kat adam....













ne buat kat melaka..yana nak buger...dan air soya aje....






 happy birthday adam..semoga adam membesar menjadi anak yg soleh dan berjaya dunia dan akhirat...amin....




Ahad, 25 Jun 2017

selamat hari raya aidil fitri daripda ita dan family di melaka~25/6/47~


















untuk rujukan..ha..ha..antara menu berbuka dan bersahur masa bulan puasa tahun ne..