cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 26 Ogos 2015

Isnin, 24 Ogos 2015

“KONVOI SEMARAK MERDEKA – SOARING UPWARDS MQA 2015”

:Alhamdulilah nama naik ..syukur dapat join aktiviti konvoi ne..best.....


         Sukacita dimaklumkan MQA akan mengadakan Program Hari Kebangsaan Bersama YB Menteri Pendidikan Tinggi Malaysia ‘Semarak Merdeka – Konvoi Berkereta Soaring Upwards MQA’ sempena program ‘Jelajah Kementerian Pengajian Tinggi : Soaring Upwards’ seperti ketetapan berikut 

Tarikh    : 23 Ogos 2015 (Ahad)
Tempat : - Bermula dari Pusat Sukan, Universiti Putra Malaysia
                             - Berakhir di Melaka International Trade Centre (MITC) Air Keroh,                                        Melaka
Masa    : 7.00 pagi hingga 1.00 petang

3.         Tujuan konvoi ini diadakan adalah seperti berikut:

3.1       Untuk meningkatkan imej dan reputasi MQA agar sentiasa ‘visible’ dan                                   relevan;

3.2       Untuk menyokong aktiviti Jelajah KPT; dan

3.3       Menanamkan semangat patriotik cintakan Malaysia dalam kalangan pegawai                        MQA.


















Rabu, 12 Ogos 2015

robocar POLI untuk Arryan ~11/8/15~



citenya arryan bawa gi pasar malam..dekat nak raya ari tu terus dia nak POLI ne..masa tu..cakap dengan dia..nanti mama beli masa tu tanya satu berapa pakcik pasar malam tu cakap Rm15 untuk 1biji.... 4 biji ne kira 1 set. jd kalau beli 4 jadi rm60....ckp kat arryan nanti mama beli...lepas tu gi cari kat KL kat kedai borong mainan kat coi kit tu pun sama..Rm20 untuk 1,kalau beli  4 cina tu bagi Rm60.lepas tu kawan Opis jual benda ne terus beli 4 biji ne Rm50.murah lah...setakat berapa hari ne..masih ok lagi arisya,aqil dan arryan main..semalam siap ajak anak jiran-jiran main masuk rumah..ok lah kan bagi anak happy...sekarang cartun robocar poli ne sentiasa ada di astro ceria...robot boleh bertukar kereta...tengok anak main tu best kejap dijadikan robot kejap di jadikan keta....lepas ne misi beli kan aqil penny lah mcm skebot tu...









Seminar Protokol dan Etiket Sosial Majlis Rasmi ~ 7 Ogos 2015

PUSPANITA MQA) sepanjang Seminar Protokol dan Etiket Sosial Majlis Rasmi yang telah diadakan pada 7 Ogos 2015 (Jumaat) yang lalu.mula-mula tak join..kekawan tingkat ajak join... best juga ..lepas tu siap kena buat paratikal sekali...tak pa...ilmu kan....












Selasa, 11 Ogos 2015

tq papa...


ne cite bila papa sakit gigi daripada raya ke2 sampai sekarang + kena bisul di pipi...kena oprit kat HKl..cuti dan mc panjang..so terlebih rajin ..buat kueh ne..dah lama sangat dah papa tak buat..bila ita balik kerja..tengok tersedia di atas meja..ita kalu time cuti pun belum tentu nak wat mcm ne...seronok lah kan...berbunga-bunga hati ita..balik-balik rumah berkemas berserta siap untuk minum petang....tq papa









Isnin, 10 Ogos 2015

kembar

nak cite kembar..mak ita kembar bersama pak teh ita...kembar tak seiras. emak ita di beri kan orang lain..tapi tetap kenal dengan mak dan adik beradik betulnya.pak teh lelaki(dah meninggal) kembar mak..dapat cucu (anak nya)-kembar seiras lelaki sekarang tingkatan 5 dan mak ada adik lelaki pak tam..dan ini cucu pak tam Kembar seiras lelaki juga...8 bulan..tinggal mak ita aje belum dapat cucu kembar..ada kah ..he..he..tunggu pak su kahwin lah jawapannya..semua adik beradik ita..dapat anak sepasang dah tak nak anak dah...cuma ita aje lebih sikit 2 pasang..ha..ha..






Jumaat, 7 Ogos 2015

happy Birtday Aqil ~07/08/08 ~ dah 7tahun~

Happy Birthday Aqil Darwisy ..0708/15.selamat hari lahir yang ke 7 tahun….. cepatnye masa berlalu.. .Moga Abg Aqil Darwisy sentiasa menjadik anak yang soleh pandai jaga diri.. tak kira walau di mana Aqil Darwisy berada. semoga Aqil Darwisy sentiasa berjaya di dunia dan akhirat. mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik buat Abg Aqil Darwisy dan adik-adik. mama……..sayanggggg aqil darwisy.