Followers

Rabu, 16 Ogos 2017

tudung jenama si comel untuk arisya

1st pakai alamat opis baru..di mercu cyberjaya...terbaikkkkkkkk....





http://ihaveasweetsmile.blogspot.my/2017/08/jom-dapatkan-tudung-sekolah-jenama.html-beli online kat sini cepat sungguh..amat puas hati..servis pun terbaikkkkk..dah 3 kali dah oder kat ina ne..ambil putih nila..senang tak payah bubuh nila dah...tudung ne tetap menten tak kemek-kemek oningnya..sasuai untuk budak sekolah rendah...beli siap-siap untuk arisya tahun depan..senang beli awal..nak buka sekolah nanti agak susah...ita dah siap jahitkan lencana dan nama pada tudung untuk sekolah pagi dan agama...setel dah...tahun depan 4 orang sekolah...2 org sekolah pagi dan petang..sekarang beli sikit2..beg sekolah semua setel..kasut sekolah ica..setel..tinggal baju sekolah aqil,ica dan kasut sekolah arryan masuk tadika...dan aqil dan yana..

Isnin, 14 Ogos 2017

MQA ~SEHATI SEJIWA 13/8/17~








     


AQIL DAPAT TEMPAT KE -4 (RM 50.00)...ALHAMDULILLAH...
petang penat nak masak terus makan MD aje lah..Big Max..wajib...



bekal anak ke sekolah

                                          buger daging besar
                                       nasi goreng kampung,cili api,ikan bilis,isi ayam.
                                        buger comel teh...comel sangat(kecil-kecil)...
                                           roti salut telur goreng,dengan bubur nasi...
                                              nasi goreng ,ikan bilis,ayam goreng,cekodok pisang..
                                   
 masak berempah ayam pencen,nasi impit dan wantan isi ayam goreng...
  buger ayam,icanya tak ada timun..mayo dah abis...

Isnin, 7 Ogos 2017

Happy Birthday AQIL DARWISY 9TH~7/8/17~


Alhamdullilah, hari ini 7/8/17 selamat hari lahir yang ke 9 TAHUN untuk AQIL DARWISY Semoga menjadi anak yang soleh…rajin-rajin solat ya…menjadi anak yang Berjaya di dunia dan akhirat…. semoga dipermudahkan segalanya, diberikan kesihatan yang baik,dibukakan pintu rezeki seluas langit dan.Terima kasih kerana AQIL SENTIASA MERINGAN KERJA MAMA..dan mama…sentiasa doakan AQIL..Ya ALLAH,berilah AQIL DARWISY ini keberkatan yang tidak terbilang dalam hidupnya, senyuman yang akan membahagiakan kami.lindunglah dia, peliharalah dia kerana kami semua sayang padanya.AMINNNNNNN….





bukan rezeki ...

nak cite gak kat sini...duit ita hilang rm300.dalam sampul duit raya.perasan hilang bila nak bayar duit paking keta kat serdang.rm15.ada paking rm5.jauh nak jalan...so masuk paking rm15.nasib baik ada duit belanja sekolah anak2..duit rm1...bagi aje lah...sedih lah...seingat ita, ita ambil rm100 dalam sampul ari sabtu..nak beli lauk kat pasar segar din..kat taman medan.lepas tu tak perasan bila hilangnya..masa mkn KFC..pakai duit baki beli lauknya...dah bukan rezeki ita lah tu....banyak kan hilang..redha aje lah...mugkin tak berkat duit tu lah kan...walau pun dah zakat...ALLAH boleh tarik bila-bila aje....tq ALLAH...mugkin ALLAH nak bagi rezeki yg lain...positif aje....dah penat menaggis semalam..dan penat cari...tak jumpa...

Ahad, 6 Ogos 2017

Malaysia mencipta SEJARAH 4-6/8/17 MAEPS SERDANG.

 6/8/17-Bawa anak-anak gi sini...best gak...terima kasih pada cik tini bagi tiket free.macam-macam aktiviti di sini..tapi kejap aje coz izat tak larat....anak2 pun ok.....dapat main-main....tak ramai sangat orang coz gi pagi-pagi....