Followers

Selasa, 25 April 2017

live Band busking - kak Adridiana ~22/4/17~




 Bagi keberanian untuk berdepan dengan orang ramai..bermain dan menyanyi...pernah juga di buat di pasar malam....








 Reunion tabika- arisya  dan kawan-kawan untuk persembahan pembukaan Busking



ini cikgu Guitar yana - atan sixsean....masa ne dia lambat,...coz ada persembahan di istana Budaya...

Jumaat, 21 April 2017

bekal sekolah anak 19/4- 21/4/17

17/4/17-buat nasi lemak +sambal udang dan daging masak kicap + kentang..itu aje yg ada...jadi lah ,,pagi td roti bakar sapu kaya seorang 2 keping..
18/4/17-buat nasi goreng dan pau kacang merah..tu aje..
 19/4/17-buat roti telur dan sup cendawan crem kimball tinnya...panaskan...sarapan pun dia org makan ne gak td..

21/4/17-buat nasi lemak,telur dadar,dan sambal udang

Isnin, 17 April 2017

jeket milo dah sampai


ita ambil size S untuk izat dan XL untuk yana..2 aje...tak cukup mata nak kumpul kan semua...kain dia mcm baju hujan..nipis sangat..benda free kan...

laksa Johor 1st buat~15/4/17~


resepi..gogel aje...boleh lah tekak ita ne..aqil makan banyak..suka dia hirup kuah dia...

Jumaat, 14 April 2017

bekal sekolah anak~10-15/4/17 `


10/4/17-Buat nasi impet dan ayam masak rempah ayam pencen...

11/4/17- buat buger ayam..pakai roti ne aje..bubuh Thai sos,Mayo aje..jadi lah nak...
 12/4/17-mee hoon goreng ayam dan pau kelapa goreng (frozen tie nya)...
13/4/17- buat bubur ayam + santan + ikan bilis goreng


Khamis, 13 April 2017

saya suka..saya suka...tq yang memberi....

tq untuk su atas ingatan ne...beg tu su bagi masa dia gi korea..dan sudu tu..su bg semlm..dia kirim kat bos yg gi korea...suka sangat sudu tu..hati manyak happyyyyyy..tq su..semoga sentiasa di murahkan rezeki...aminnnn...sudu ada tulis korea dan cantik..sayang nak guna...






Isnin, 10 April 2017

mee hoon sup..taram-taram...

teringgin nak makan mee hoon sup kedah....buat lah mcm ne janji boleh makan..tapi tak jadi mee hoon kedah pun....




Jumaat, 7 April 2017

bekal sekolah anak

3/4/17-roti celup telur dan donat comel cc kak anis
4/4/17-buat pulut kuning dan rendang ayam pencen+ nangka(pakai Noxxa aje)..


5/4/17-buat roti sapu kaya,karipap kentang,coklat dan ayam goreng..ingat nak buat nasi lemak..tak sempat...ckp kat anak2 beli nasi lemak makan dengan ayam..

6/4/17- buat nasi lemak pagi ne..ingat semlm tapi dah lewat bangun..so pg ne bangun 5 pagi..masak nasi lemak,sambal ikan bilis garing dan goreng ayam garam kunyit aje...anak-anak siap sarapan nak makan nasi lemak  dan bawa bekal juga..
 7/4/17-buat nasi goreng dan goreng pisang tanduk(ida bagi pisang)-ica tak minat makan mee..so banyak nasi goreng aje lah...ita masak apa yang anak suka...

Isnin, 3 April 2017

Meriahnya!! Pertandingan Memasak Kerabu anjuran PUSPANITA MQA.~31/3/17~

Saja menjoinkan diri ajak Pn.Nad..cadangan asal nak buat somtam oleh mak ita.tetapi Pn.Nad tukar buat menu ne..so mak ita tukang potong-potong dan menghias..tak reti mana pun...tu lah rupanya hiasanya.penyudahnya..kena bawa ke juri..dapat tempat Ke 4.jadi lah..saja suka--lain kali kita join lagi ya Pn.Nad.kena jadi keretif lagi kot.coz..








tempat pertama..lin dan ani
tempat ke 2-aty dan lin hasim
tempat ke 3-shima dan azie...
yg lelain-saguhati...sama lah dengan mak ita ...

wife2 big bos...



 dapat ne..bagus gak...boleh bahan memasak...yg bestnya sama..boleh bahagi 2..

 ne hadiah bg 2 dengan Pn.Nad