Google+ Followers

Wednesday, July 2, 2014

rumah dah jahanam....~.28-29/6/14~

ini rumah ita yang ,ita buat sewa kat kota damansara,semenjak beli hanya 1 kali aje tengok rumah ne,masa nak sewakan kat orang,ne baru ita tengok keadaan rumah ne..jahanam....wairing semua jahanam..semua penyewa sebelum ini tukar pada lampu berjuntai tu...lepas tu siling macam bocor ....mozek pun pecah..sekarang budak kolej nak duduk..harap tak ada masalah lg...








3 comments:

Fazil Hamid said...

Biasa rumah sewa akn jd camtu...tp biasanye kalau sewakn pada students akn jd lg teruk drpd family

Anita Osman said...

ya ke..habis lah rumah akak nanti..duit dah ambil dah...

Cik Anita said...

Rumah sewa selalu macam ni... Sebab bukan harta sendiri kot.. Sabar jelah.. Tapi ada jugak yang okey, tapi susah la nak jumpa..