Followers

Rabu, 27 Mei 2009

selamat hari ibu

Rasa tak terlambat lagi ucapkan selamat ari ibu kepada omak HALIMAH BINTI ABDUL, dan mak mertua SHARIFAH BINTI YUSOF dan yang dah bergelar ibu tu ya,pada 22hb, ari tu baru balik kampung melaka,tengok mak, bagi lah hadiah tak seberapa sempena ari ibu,mak cakap ,mak tunggu yo posmen lalu,tak ado pun untok omak, hadiah lah tu,biasa bagi awal ,tapi dah mak mertua tak sihat lambatlah sikit,hadiah sama aje bagi kat mak dan emak mertua , adillah tu , tapi aku sayang mak aku lagilah,JADI RAJIN-RAJIN LAH BALIK KAMPUNG TENGOK OMAK

Tiada ulasan: