cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 12 Jun 2009

GETARAN JIWA SUAMI KU TERCINTA


aku nak cite sikit,suami ku tercinta ne agak romantik orangnya,penyayang,semua yang aku suka adalah kat diri dia,MOHAMMAD SHARRUL HAIZAD namanya,dia selalu bagi kata yang romantik kat aku,tapi aku tak reti lah nak balas,bahasa malaysia aku kan lingkup masa spm. di sini ada lah sikit aku masukkan dalam blog ne,banyak lah tak larat nak taip.........




"jika semalam aku hadir dalam hidup,

membuatkan hidup dirimu begitu bahagia,

anggaplah kebahagian itu hanya sementara,

kerana hidup ne tidak kekal lama di dunia,

andai kata mataku tertutup pada hari ini,

untuk selamanya,teruskan lah hidup bersama

kebahagian yang pernah kita kecapi bersama,

sesungguhnya ye,semasa mata ku terbuka dan hidup

dengan mu,dikaulah insan yang paling ku sanjung,dan dikau

lah insan yang paling ku sayangi,satu pesanan ku buat diri mu,ingatlah daku

dalam doa mu,kenang lah daku dalam hidup mu,


iklas dari insan

berjuta batu jauhnye......

yang benar......

suami mu

Tiada ulasan: