Followers

Isnin, 3 Ogos 2009

AUDITION THE BIGGEST LOSER ASIA

pada 1-ogos . lepas beli barang kat jualan pureen di pj abis gak dalam rm 250.,ita ajak ida gi ke fitness first the curve, ajak masuk tv,lah rancangan yang nak kuruskan badan ne, sapa ada astro boleh tengok cenel 702 kul 7 mlm,kejayaan mereka ,ita pun teruja gak,tapi separuh jalan coz kena cakap orang putih,juri semua orang putih,lagi pun kena cuti tanpa gaji klu dapat lah, 4 bln ,drp bln 10- bulan 1. lama tu ,utang banyak dan rindu kah kat anak2 ,masa kat sana jumpa si MURSHED atau nama betul dia rosli mohd nor ,34 th, pulau pinang,perserta REALITI ANAK WAYANG- watak kuncu samseng,sapa yang tengok kenal lah.yang menjadi hos SARIMAH ,minah kecoh ne. kita orang tunggu lama dari pada kul 11 sampai petang.... lambat sangat kita org cabut lah ...kesihan kat anak2 tak makan dan bersepah2 main kat fitness first tu. nak cite sikit ,masa datang tu malu2....bila tengok , ramai orang2 yang lagi besar daripada ita,ingat ita paling besar ,rupanya ramai gila yang COMEL2.... ita bersemangat lah...ita akan cuba kurangkan berat badan ita sedaya mungkin.....sekarang dah mula diet balik, dulu 125kg.izat kata sayang macam motor 125. masa timbang kat sini jadi 119.1kg, tekejut gak ....yakin boleh.....ita boleh.....
















Tiada ulasan: