Followers

Selasa, 29 September 2009

aqil kepenatan tengok tv mcm paham kusyuk sangat

aqil tengok tv mcm paham ,sakarang suka sangat dengan keta.raya mana ada keta kat umah yang kita gi ,tengok aje. kalu bagi pinjam susah lah dia nak pulangkan,main keta seorang2 menyarap laga2 kan keta.dia tak kacau lah ,dia main aje,cakap mulut bising sangat ,marah orang pandai tapi tak paham satu pun yang dia bebilkan.harap2 aqil pandai bawak diri.sayang anak mama ne........kak yana pun sayang gak tapi .....pic banyak pic adiklah....jangan marah kakak yana





Tiada ulasan: