Followers

Rabu, 28 Oktober 2009

tengah mencekik lapor..............

lepas tengok mak,kita org gi makan kat mane entah,pak su anip bawak.tengok tempat cantik mcm mahal2 aje,pak su cakap tak lah biasa2 aje.lopor gila tak ingat nak ambil pic pun masa makanan di hidangkan,dah licin baru ida begong ne ambil pic.ne ida belanja......boleh lah murah,makan ikan kembung 2 ekor besar2 gak masak 3 rasa,tomyam sefood,kailan ikan masin,telur dadar,dan makan otak2 melaka,agak pedas.biasa makan tak pedas pun,ne melaka punya pedas lah.......


Tiada ulasan: