Followers

Selasa, 9 Februari 2010

Peti ais rosak

Nak cite sikit, pada 1/2 /2010 balik daripada kg......cik suami ne rajin sangat,gi pasar mlm beli ayam nak masak untuk besoknya.tapi peti ais byak aisnya.dia ketuk ais dengan pisau.paginya nak masak tengok ayam tak keras dan peti ais tak rasa sejuk.sah dah rosak.tutup suis dengar kat dinding peti ais kuar bunyi mcm gas.nak marah pun tak guna.reda aje lah......pada 4hb,gi kat MiVelly .coz dekat dengan umah.gi sever harga peti ais.nak cari peti ais 2 pintu.coz yang kat umah 1 pintu dah 5th pakai.cari brand panasonic yang beku kat bawah yang sayur kat atas.kat carefour harga dia RM 1200.kat h.norman harga dia rm 999. free payung.gi jaya jusco harga dia murah sikit rm 987.dan dapat baucer J.J bernilai RM 30. jadi beli aje lah kat J.J.penghantaran percuma.tapi tak dapat lagi.jadi hari2 beli lauk basah nak masak.biasa beli kat pasar borong untuk 1 minggu untuk masak hari2.agak mahal beli kat kedai biasa2 ne..........

Tiada ulasan: