Followers

Rabu, 7 April 2010

jatuh lagi......

pada ari isnin 5/4/2010.pada belah malam...ita duk sebuk masak rendang ayam untuk bwk bekal ke esokan hari..untuk abg bawak bekal....aqil main bola...dia sepak ke dapur...ita tengah kalut memasak tetiba terjatuh...terpijak bola...mcm nangka busuk lah....aduhhhhh.....sakitnya...ari tu duduk aje patah kerusi...ne dalam keadaan berdiri....abg terkejut.....kenapa asyik jatuh aje ne.....ita ckap ...ingat sesuka nak jatuh ke....sakit tau....dia nak bawak gi hospital...ita tak nak....ita ckap beby gerak ok aje....nanti kena tahan lagi....sakit kencing kotor pun masih sakit lagi kat ari2 ne...dah minum banyak dan minum air bali pun tak ok gak.....kenapa mengandung baby ne byk masalah lah pulak...harap2 beby ok dan tabah....ok...mama tak sengaja....

Tiada ulasan: