Followers

Khamis, 4 November 2010

alhamdulilah...arisya

semalam bawa arisya gi PPUM ada temujanji dengan doktor yang merawat arisya 2 minggu lepas...doktor cakap ok lah pipi arisya,dan tak perlu datang dah untuk rawatan lagi cuma doktor ckp sakit ne akan berulang dan kena sapu pelembab pipi dia supa jangan jadi kering..kulit dia tak boleh kena panas sangat ,sejuk sangat...kena ekon sangat..kena hati2 lah doktor siap ambil pic arisya lagi..mungkin dia nak tengok perubahan muka dia..doktor ne baik sangat..agak lembut tapi peramah sanggat. alhamdulilah sesangat   arisya ne tak penah demam dan sakit lain cuma ne aje lah risau....selalu kena injit tak demam pun...hujung bulan ne arisya 6 bulan ada suntikan lagi..dan baru nak kenalkan makanan kat dia..kena tenguk gak takut kulit dia jadi teruk kena try lah apa makanan yg ok atau tak...wat masa ne tak beri lagi..biasa ita wat bubur bg pengasuh..tapi ne kecil lagi bagi mkn biskut faly tu dulu kot.......ne pic arisya 4 bulan lepas.pic 5 bulan ada dalam hp lagi,senang ita uploan kan nanti..sekarang dah boleh menyarap...anak manja ne kak yana dan abg aqil 3bln lebih dah menyarap,tapi arisya lambat sikit coz...selalu kena bedung aje...sekarang dah susah nak bedung dia cerdik sangat....melepaskan diri dia...kalu lepas..dia akan gosok2 muka dia...sampai dia puas dan akhirnya akan menanggis...

Tiada ulasan: