Followers

Rabu, 8 Disember 2010

Arisya di Raptai Tarian cuti-cuti 1 Malaysia

selepas hubby hantar dia balik umah coz arisya yana jaga kejap..pagi2 dia tidur..entah bila hubby datang balik ke dataran..tak perasan..bila nak balik ckp suruh datang ambil tengok dia dah ada kat kemah berteduh coz ujan renyai-renyai..kekawan opis suka sangat kat arisya cakap arisya mcm anak arab..mana dtg nya arab...mcm mamak ada lah...wan dengan shah..kak ita suka tengok pic mula2 ne..mcm keluarga bahagia...rahman jng marah pic aje  ok..ne dia org nak gi opis dan terus gi kenduri rumah faizah kat kelana jaya..tapi ita balik umah dulu mandi2..lagi pun awal lagi baru kul11..wat apa nak gi cepat2kan umah org kawin..nak ambil ida kar umah dia dulu kat damansara.




Tiada ulasan: