cinta hati mama

cinta hati mama

Jumaat, 24 Disember 2010

Happy Besday Nur Dania Nisya 8 tahun -(20/12/10) tapi wat besday dia 19/12/10

ne bagi hadiah anak ida ..hadiah coklat tempah kat zie..cantik yu...ida masak mee goreng daging..sapa datang baru wat,pulut kuning,rendang daging,kari ayam dan sambal ikan bilis,nugget,sosej goreng..kek murfin,dan bahulu dan buah tembikai...kek tempah kat siti nor (En.Nazrul nya wife)sedap..tapi simpan dalam peti ais pic dia editing imej tak berapa nampak..tak tahu kenapa mungkin simpan lama sangat..coz ambil ari jumaat buat ari ahad...tapi sedap lah puas ati bebudak mkn sampai abis..tak ada yg berbuang pun..sesiapa nak oder sila kan..
ne ita ambil MQA kad raya ..buat bagi keretif sikit..pinjam jasmin ne tebuk lubang bentuk love dan min tolong tuliskan dan tambah love yang di tebuk ke kad itu..apa2 pun jasmin menamg keretif ok..TQ min..
ne tak terang sangat coz ada cover plasti dia..apa2 pun TQ zie..kak ita puas ati ok..

sori zie..pic ne cantik dan terang ne ... ita copy dari blog zie.cantik dan sedap..anak ida suka dan sayang kat coklat ne(ida ckp menanggis dia sayang  nak potong dan kedekut lah tu)....yg ita ambil tak terang dan dalam palstik...sapa2 nak oder sila lah..puas ati ok..

ne lah budak nya besday..dania..8th

Tiada ulasan: