Followers

Jumaat, 24 Disember 2010

hari yang memenatkan...bezy sangat..gamaknya...

kenapa tajuk mcm pelik aje kan..hentam lah ...ne blog ita...suka ati lah...nak cite sikit...pada hari jumaat lepas mak mertua datang kat umah dengan n adik ipar sekali..ari selasa yg lepas kak ipar,laki dia dan anak ada gak kat umah..kira lengkap lah..seluruh keluarga si suami datang...kat umah segangkang kera ne...tak kesah sangkat lah tu..Pada kul 4 pagi ari sabtu 18hb....ita bangun nak wat susu arisya..tengok mak mertua tak tido..menantu lelaki(abg ipar aku kot)sedang main komputer ckp mak tak tido2..apa lagi ita ajak laki ita gi bwk mak ke ppum.(kecemasan)..nasib baik tak masuk wad coz ..biasa gi hospital ada Gl. ne mak mertua kena bayar dol daftar aje dah 20rm.doktor bagi ubat aje..balik terus masak nasi ..wat nasi goreng 2 versi..satu pedas  satu x pedas...lepas tu masak lauk..kobis masak lemak..ikan caru wat sambal,ayam goreng..kul 8.30pg gi pasar NSK beli barang pasar,dan barang ida kirim wat besday anak dia nanti..banyak tu..barang rm100,naik motor..jalan jem ..tu yg naik motor..balik rumah kul10.30 ...simpan semua dalam peti dulu nak gi opis lak nak gi umah en.bad..gi 4 biji keta..sampai umah en.bad 2 keta...2 keta tersasar..sesat..balik rumah en.bad..kul5 kuar kan barang pasar borong  ...kemaskan..sotong,ayam,udang ikan 4 jenis..lepas tu suami ne ajak gi taman bwk anak2..dalam kul 6..bwk anak gi main bola kat futsall bangsar dan taman permainan...malam pun kuar lagi ..tapi menten tak letih pun..hebat lah rasa he..he

Tiada ulasan: