Followers

Khamis, 10 Februari 2011

masakan hari ini -10/2/11

saja aje macam best aje tengok blog hana yg duk jepun tu..masakan dia dan pic dia cantik2..ita hari2 masak untuk kak diana sekolah untuk beby arisya antar umah pengasuh...ne nak masukan dalam blog ne..kekawan jng kutuk lah..ita suka blog lagi daripada FB....ne kak diana nya bekal pagi tadi roti kapit telur mata bubuh mayo dan sos cili dengan cekodok labu manis...
 kenapa byk labu..coz ambil umah mak(melaka) mak tanam...
ne lah rupa soup labu..buat sama mcm arisya nya..kuar kan..cuma tambah lada hitam dan oregano..ne mama dia nak mkn...

ne makanan arisya buat soup labu+roti gardin putih ( di blenderkan aje sonang)-tak payah taruk garam atau apa2 dah manis labu tu..colour dia lain sikit coz dah campur roti

udang masak lemak cili api

ayam goreng, goreng ikan gelama ikan masin,pucuk ubi rebus,dan sambal belacan...

Tiada ulasan: