Followers

Rabu, 23 Februari 2011

nak cite pasal semalam..agak2 kelakar lah.....

semalam ita balik kul 5.30....turun2 tengok hujan lebat sesangat..tengok hubby ita lepak kat bawah...dia tanya mana helmet?..ita ckp mana ada.....coz pagi tadi motor bocor dan si hubby ne yang hantar pakai keta....
ita ckp abg tak bawa helmet ita ke...pakat gelak sampai nak pensan kita org. sampai munzer..dan kekawan heran tengok kita org gelak2ita ckp dia org pun gelak..    ..hubby ambil helmet dia aje..sedangkan helmet tu ada sebelah menyebelah aje...dia bokeh tak perasan...ita ckp abg balik ambil helmet..dia ckp tak payah...ujan ne tak ada polis...jadinya helmet hubby bagi kat ita..dan dia tak pakai helmet..walaupun tak berapa jauh tapi takut gak..mana penah tak pakai helmet..kalu kat kg tu lain cite..hujan tak reda lagi kita org redah aje...kasihat kat dia muka sakit kena hujan...berkorban bagi kat bini...lain kali jangan jadi mcm ne lagi ya abg....

Tiada ulasan: