cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 14 Mac 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

 sesiapa nak join:jom klik sini


1. LELAKI pilihan anda ?


biasa ita suka yg putih2 mcm cina,sepet2....tak suka yg gelap dan pendek.....tapi itu lah jodoh ita...takdir.



2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?

perlu kot... Seksi tu mungkin dari keterampilan diri kemas...bersih...dan sikap ...ita tak suka lelaki gemuk coz ita dah gemuk...



3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?

 cinta lelaki sangup berkorban apa saja..sangup mengharungi untuk hidup bersama....bila dah berkahwin ..lagi bercinta dan  proses saling mengenali diri masing2 secara berterusan..dan reda dan bersyukur apa yg ada...tiada yg serpurna.....dan belajar terima kekurangan masing2 seadanya...


4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?

 MADU hanya sedap  dan manis....tapi bermadu harap2 tidak terjadi...ita tak rela berkongsi kasih sayang dengan perempuan lain..jika terjadi selamat jalan lah jawapnya...



5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?

 Bincang dengan hati terbuka..apa yang tak puas hati...yang tak kena...komunikasi tu penting..ita tak suka melenting tak tentu pasal....kalu betul ..bagi dia ruang berfikir...kalu itu pilihan dia..silakan..ita rela undur diri..dan lagi satu anak2...tu penting untuk pengikat kasih sayang....


6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?

 he.he ....susah nya soalan  .......sama2 kot...hehehe...(jawapan selamat..he..he)



7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??

SETIA: si Dia lah... sebab dia terlalu menyangi diri ini seadanya..kalu dia nak cari lain lama dah kot..ita tua daripada sidia 13th..dia muda lagi tapi ..si dia matang sesangat nak banding dengan ita..he..he


8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?

ita tak kuat cemburu.....(si dia yg kuat cemburu) Cemburu tengok pada  keadaan, ..tapi ita letak kepercayaan dalam perhubungan....kita org berterus terang..dan tiada rahsia...kalau asyik cemburu nanti hubungan bermasalah jadi stress terus putus. Apa yang penting kerja sama.... kalu gaduh tu adat lah..gaduh2 sayang tak gaduh boring lak.....tapi gaduh pagi tengah hari baik dah..tak reti nak merajuk lelama....,.

4 ulasan:

Dekcik berkata...

jom kite bertukar pendapat =)
dari blog abg ben
macam2 jwpan yg ade...

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Kak Aya berkata...

datang baca pendapat tentang cinta.

jom datang ke blog kak aya pulak.

mas.saari berkata...

singgah dari segmen BA
salam perkenalan

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya!

solo molo berkata...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...