Followers

Khamis, 17 Mac 2011

ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

 ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL
Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?


Sebagai seorang perempuan , saya mengaku pernah jatuh cinta. Banyak kali,kebanyakan nya melihat pada fizikal...kenal2 bila jumpa ...tak mau coz ita ne gomel sangat...biasa  berterus terang..sebelum berjumpa...biasa lah lelaki suka yg cantik........

Fizikal dan keperibadiannya...
fizikal pun penting gak..tak suka lelaki gemuk coz ita dah gemuk..tapi keperibadiannya..buat ita tertarik ..walaupun mula2 mata sakit memandang..coz dia gelap..mcm geng mamak..he..he(jng marah papa..love U)




Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

Dulu ya, selalu sangat nak lelaki handsome, . Tapi sekarang tak dah. Er ye ke?.....Laki ita pun hendsome gak pada mata ita..itu semua kententuan ALLAH...kita mampu merancang tapi tuhan menentukan..kekadang yg ..kita tak nak tu lah ...jodoh kita....(dah kena dah)




Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

Mata kot. Dari mata jatuh ke hati kan....dan mata dia warna coklat......dah suka pada lesung pipinya..yg mengoda...he..he





Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

Setuju.................sesanggat....... Semua sebab isteri pandai masak.................. Orang dulu kata kalau nak pikat hati suami pikat perutnya dulu...............hubby ita dah naik 20kg..dalam masa 3th perkahwinan...daripada pakai seluar size 29 ke33....daripada baju T bersaiz S ke saiz M..semua saudara jumpa ckp dia dah montel....




Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

Tak setuju..... Tak semua lelaki dan perempuan macam tu(tak cantik ,tak kacak pun buat gak).............. Setiap manusia ada perangai berbeza2. Tak semestinya semua..... Mungkin ada segelintir. Sekarang tak kira cantik, kacak ada je wanita dan lelaki yang perangai macam tu.......




Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..

Idaman? Macam  aruwah ...ayah saya. , baik, penyanyang,bertangungjawap,perihatin..semua lengkap lah..tak suka marah...kita org tak penah kena pukul tapi hormat sesangat..... si dia..suami ita lah MUHAMMAD SHARRUL HAIZAD.... Siapakah? Entah..... Sebab matang, baik, memahami, suka tolak ansur,penyanyang...dan paling penting dia terima ita seadanya..walaupun comel..ada peminat gak tau....tak pernah lah dia suruh kuruskan badan ke?.....





Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

Tak....... Haha tapi saya terima seadanya(sedang berusaha kuruskan badan..dan selalunya tak pernah berjaya pun...)ita tak penah kurus pun....he..he




Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

Tak........ Manusia selalu tak berpuas hati kan? tapi syukur alhamdulilah ita sempurna..cukup angota badan....




Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

terpulang...itu hak masing2..bagi ita ...kawin memang dah besar....




Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

Ada, itupun kalau kita beri komitmen. Contoh Herbalife. Saya nampak dengan mata sendiri perubahan. Sebab tu berani tolong promot tanpa komisen..coz kawan banyak guna...tapi mermelukan modal yang besar....

8 ulasan:

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

zaty pun ska owg y da lesung batu ney...
eh!. slap.. lsung pipit...;p

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

nadiemsharmz berkata...

salam..singah dr segmen incik ben..
suke baca komen bloger2 lain..hepi bloging!!

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

slm singgah dr segmen lelaki vs perempuan fizikal abang ben!! panass!!

wahh..nice entry!! wee!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Rafi Nilhan berkata...

hehe..macam2 kesah ade eyk.. :)
camner ngan hal yg ni plak..

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/puji-pujian-jangan-syok-sangat.html

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

halila Ibrahim berkata...

salam kenal...
dari blog ben

jelajah tgk blog2.. macam2 story yg boleh di bc..

anitadiana berkata...

asalamuaikum...semua....salam perkenalan....Tq sudi singgah blog ita....ita ada gak tengok2 tadi blog u all...kalu free..ita tengok lah...kalu dah flow tu ..ita dah singgah...

pRiNCe berkata...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

Aida78 berkata...

sukenya...lihat lah blog saye...bonda78.blogspot.com