cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 1 Mac 2011

sapa yg pandai tu boleh lah cuba...ita tak reti lagi pun tak ada cemera...

IS STICKY ENTRY. PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY :) TQ !


Hai guys ! :) Berita baik untuk semua peminat2 photoshoot. Kami berbesar hati untuk buat satu kontest. Di mana, kalau anda menang, anda akan dapat photoshoot free daripada kami yang bernilai RM150. Photoshoot ala2 model daripada pagi sampai petang. Hanya di kawasan kuala lumpur sahaja. IT'S FREE !
* BANNER CONTEST(di atas tu)

So, apa tunggu lagi jangan lepaskan peluang untuk join contest ni ! Cara2 nak menyertai contest ini seperti dibawah :
CARA2 PENYERTAAN MELALUI BLOG :
1 ) Buat satu entry berkaitan contest ni. ( CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography ) & letakkan banner contest di entry dan sidebar anda.

2 ) Dalam entry tu, tulis SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Dan juga, tulis TEMA dan shoot macam mana yang anda nak. Kalau ada contoh gambar lagi bagus. Contoh : Photoshoot couple, potrait, keluarga, kawan ataupun apa2 sahaja :)

3 ) Link kan blog ni dalam entry anda.

4 ) Diwajibkan follow blog ni untuk mendapat tahu updates terbaru tentang contest ni & kalau nak LIKE page Faridism Photography di SINI pun boleh :)

5 ) Tag minimum 3 orang kawan dan make sure kawan anda tahu yang dorang kena tag.

6 ) Tinggalkan link entry contest anda dalam komen dibawah.

CARA PENYERTAAN MELALUI FB ( bagi yang tak ada blog sahaja)
1 ) Buat video berkaitan contest ni yang bertajuk : Contest free photoshoot by Faridism Photograph2 ) Dalam video tersebut, nyatakan SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Dan juga, nyatakan TEMA dan shoot macam mana yang anda nak. Contoh : Photoshoot couple, potrait, keluarga, kawan ataupun apa2 sahaja :)

3 ) Tagged kan video tersebut ke page fb Faridism Photography di SINI dan sekurang2nya 5 0rang       rakan        fb    anda
CARA PEMILIHAN PEMENANG
1 ) Entry yang paling kreatif dan dapat undian tertinggi oleh judges akan menang :)

2 ) Bagi yang menang, kami akan pilih lokasi shoot untuk anda. Dan tema ditentukan oleh anda. Tarikh photoshoot jugak ditentukan oleh anda.

3 ) Photoshoot percuma daripada pagi hingga petang.

4 ) Anda akan dapat dvd gambar photoshoot yang telah diedit dan semua gambar photoshoot pada hari berkenaan :)

TARIKH TUTUP CONTEST :

Contest bermula pada 11 Februari 2011 sehingga pukul 12am 1 April 2011.
So guys, jom join ramai2 ! :) Jangan lepaskan peluang ni okey ! Untuk apa2 soalan anda boleh komen kami di sini. SEKIAN ! :)

Tiada ulasan: