Followers

Isnin, 14 Mac 2011

pancing oh pancing

ingat lagi pic ne..ne hadiah yg tak seberapa bagi pancing kat hubby semperna hadiah hari jadi dia....untuk aqil yg kecil warna hijau kak diana warna merah dan papanya warna kelabu....


ini aqilnya pancing



so..masa balik PD ..teruja lah masing2 nak try pancing masing2..gi lah kat pantai cahaya negeri...dia ada jambatan..boleh lepak2 dan pancing kat situ..ada bumbung..tak lah panas ..angin sepoi2...budak debab ne yg teruja lebih2..tak reti pun...tapi kelakar pancing dia yg terkena ikan....
ne lah hasilnya nak tahu ikan apa..ikan mcm dia gak IKAN BUNTAL...tak boleh makan ikan ne..tapi ambil lah pic dia coz..pancing dia yg kena dulu air dah surut....nampak tanah..mcm ne nak pancing...


ne papa tolong..berbelit2 tali pancing tu aqil keja kan..dia pusing2 tak betul...



papa haram satu pun tak dapat.....malam gi lagi..gi lah syg tak marah pun...janji dia puas..dapat memancing......


arisya yg tak duk diam...akhirnya tido gak kena angin laut yg sepoi2...he..he


ne budak yg lasak sekarang ne....

Tiada ulasan: