Followers

Khamis, 24 Mac 2011

saya,makan dan makanan

nak join sini....full house story



..ita.makan dan makanan...sesuai sangat tu...macam irama dan lagu...tak boleh nak dipisahkan......he..heIta memang suka makan(tengok badan lah...he..he) ,makan dan makan dan makanan yg sedap2...ini  pic masa tahun lepas bercuti kat sabah bersama family ita....masa ne tengah mengandung..anak yg kecil....bulan 1.,... sambil makan seafood di gayang restoran..tapi tak ada lah sedap mana.....dengar cite aje yg gah....mungkin cara masak lain kot ...tak kena dengan selera ita


 
                                                                                       ini dengan geng opis..besday girl....kak opis ita..kita org ada geng...nama dia Geng D"Boom....setiap ada kejayaan,besday ke apa aje..kita org sambut...makan..kat mana aje..dan baju kena ikut tema...ni warna hijau...ada dalam 9 org...

                                                                 tag 3org
                                                                    bonda
                                                                     aizamia3
                                                                       ceni
                                                                

Tiada ulasan: