Followers

Sabtu, 16 April 2011

hubby buat lagi....TQ sayang....


 sedap..manis dia ngam...manis sedang2 elok..dah abis dah pun...aqil..mula2 tengok tak nak..dah mkn...laju aje...


 ini belah malam hubby gi mixvelly...biasa dia cari durian pack2 tu..ari tu dia beli banyak peck rm20. puas hati lah..kuning2..manis dan berlemak...bila dah malam harga durian akan di lelong..rm10..jadi 5rm lah.....tapi hubby kata tak turun...mahal lagi...jadi dia beli beger ayam,roti dan kentang ...balik2...terus dia buatkan untuk 1 family....



 ini untuk aqilnya...mcm ne nak kurus ne..makan aje..lagi2 hubby yg buat...kena mkn..tak pa...nanti 2 lah...sayang abg...bukan senang hubby nak masak 1bulan sekali pun susah...

2 ulasan:

Aida78 berkata...

MCM NE NAK DIET NI MKN JER...

anitadiana berkata...

dah laki masak mcm ne...mkn..aje...diet kemudian...