Followers

Isnin, 25 April 2011

jejalan ke mid velly....

bawa anak2 jejalan kat mid velly aje..dekat sanggat dengan rumah..dan petang gi mencekik KFC...aqil makan chiken cop..tengok iklan mcm besar rupanya kocil aje....arisya mkn ketang putar,roti..dia kemam aje..bukan nak telan..lama baru telan...


pic yana bergoyamg




cuba perhatikan cara aqil pegang pisau mcm nak bunuh org...(papa ckp)...sebenarnya..dah potong kecil2...dia saje aje...tu..aqil  pun kidal mcm mama...mama pun pegang pisau tangan kidal ....tulis aje..tangan kanan..


takut nya..aqil buat mcm ne...

2 ulasan:

Cik Anita berkata...

salam kak.

dah lama dah Nita tak ke Mid nih. Ada sale tak ye? kalau ada cepat2 Nita pergi. hihi

*pasal yang chickenchop kfc tu mmg hampeh. ingat besar, tepi kecikkkk je. hish

anitadiana berkata...

salam cik anita memang tengah sale skrg....dekat dng rumah kak ita..kak ita duk flat bandaraya kat bangsar ne..dekat aje dengan rumah..

KFC betul lah cik anita memang hampeh..sos lak mcm byk sangat pak aji nya...