Followers

Sabtu, 30 April 2011

Kempen Derma Darah MQA~29/4/11~ Anjuran Biro kebajikan dan AKRAB~

Semalam  29/4/11..ada kempen derma darah...anjuran biro kebajikan    dan kerjasama AKRAB terima kasih kepada semua yg sudi..dapat 58 pack darah.dapat gak tambah kat tabung darah PPUM  ......ita   x boleh.derma darah coz ada  talasemia..so minta hubby derma..huby ne takut2 berani...tapi bangga sangat kat dia..hubby apa2 yg berkaitan dengan hospital memang susah..tapi ne ok lah...
 ini cabutan bertuah kepada penderma darah..dan terima kasih kepada kak rose...coz memberi hadiah tambahan ..biro hanya membuat 3 hadiah hemper aje..yg lain kak rose le...


ini hubby ita ..bangga..ita..hubby marah ambil pic dia..tapi ita nak gak..coz bukti dia berani dah boleh pun...hubby ckp cucuk kat jari tu lagi sakit..mcm kena kaca..bila picit still sakit..kat lengan tu ok aje...cuma agak lenguh...tangan..so boleh derma darah lagi ya sayang...love u  abg.....coz sokong biro kebajikan coz ita urus setia...gak...he..he..he...itu namanya paksa dan rela..



bagus ya abg...lain kali derma lah lagi....

ini ahli2 biro kebajikan untuk sesi 2011/2012....

bersama ahli ~AKRAB~

bersama prof.Zita...yg turut memberi sokongan..Tq Pn...


bersama bos biro kebajikan Pn.zakiah...

bersama geng2 mencekik sebelum menjalan kan kojo...

 ini hasilnya 450ml..darah jenis O...

Tiada ulasan: