cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 11 Mei 2011

air tangan hubby lagi TQ sayang....

 ini hubby buat puding jagung..semua hubby buat sendiri...is3 dia tahu mencekik aje...ita kalu nak buat kueh kena gogel lah dulu...coz kueh ita tak biasa buat tapi hubby bahan dan sukatan dalam kepala otak aje...



 ini lah hubby buat kueh cucur badak..yg ne hubby call mak dia mcm ne nak buat inti...yg ne sedap coz keledek dia banyak..besar2 hubby buat..ne pun ita tukang mkn aje..semua hubby buat sendiri...

ini hasilnya setelah di goreng....

2 ulasan:

Farah Shamsudin berkata...

bestnye bila hubby sudi nak masak macam tu kan..

anitadiana berkata...

lama tak sembang dng farah..buzy...biasa2 aje farah...time hubby rajin..he..he..is3 tak reti buat..nak buat kena gogel lah dulu cari resepi..hubby biasa kot..coz dulu mak mertua tukang masak ..