cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 18 Mei 2011

jejalan ke kota melaka.....

selepas gi rumah org kahwin gi lah melaka..nak naik ne..dulu gi malam..tak sempat naik..ne gi siang naik lah..MENARA TAMING SARI..




..dewasa rm10.dan kekanak rm 5...tapi dia tulis kat rumah ne(pintu masuk ke menara taming sari).....nak naik rm20.tak paham lah tu..confuse ..mula2 tu...


 kak diana yg hairan...


ne aqil tengah tunggu nak naik...







mak yg malu nak bergambar...

aqil takut..pak su nak dukung...


anak2 nak naik tren....

arisya yg cute...



posing kat kapal terbang dulu2....


naik beca...yana pangku dania.......

larat tul kak tu bawa dia org ne..ita tak naik kasihan lah org nak bawa ita yg comel ne...

tengah tunggu dia org naik beca...

dahaga semua nak aiskrim MD...

tengok ikan sambil mkn aiskrim


 nak makan malam pulak...









5 ulasan:

Rozita berkata...

ita, rm20 tu harga kalau takde mycard...
rm10 harga ada mycard..kira lepas diskaun la untuk warganegara...

best naik ni... kami rasa mcm nak gi melaka lagi je...

anitadiana berkata...

oh...mana tahu...baru tahu ne...boleh lah..tapi kejap sangat....tak seram pum..mcm eye malaysia tu...

Farah Shamsudin berkata...

ouch.. selamani ke Melaka tak pernh lagi naik menara taming sari..

Aida78 berkata...

jom jenjalan melaka best...

anitadiana berkata...

farah ..kak ita pun sama..org melaka..ne baru naik..biasa balik kg..trus balik umah mak..melaka dah byak memajuan...jadi mcm aida kata jom jejalan ke melaka..memang best....