Followers

Isnin, 30 Mei 2011

sambut besday arisya dan maksu tasya semalam 29/5/11

semalam baru lah sambut besday arisya yg 1th,selamat hari jadi arisya..mama sayang sangat ok...bersama dengan maksunya sekali adik izat tasya yg ke 17th..cadangan asalnya nak buat bakar2 ikan kat PD tak jadi coz mcm2 hal......so tngu mak mertua dan tasya datang k.l..cuti sekolah dan ida cadang gi makan steamboat..kat subang..so gi..lah nama dia "FLAMING STEAMBOAT BUFFET''..unyuk dewasa rm23.80,dan kanak2 rm 9.90..ok lah..mcm ada....makan sampai muntah..kalu larat...kek seperti biasa pilihan dari pada Pn.siti..memang sedap..berbaloi2..TQ ...kek dah melekat kat kotak sikit tapi nice..kurang manis..dan sedap..aqil paling tak sabar nak makan...layan aje lah pic ne...

arisya yg dah mengantuk masa ne baru kul 8 lebih...banyak main letih lah tu..




semua menyanyi..arisya hairan ....


potong kek dengan maksu tasya..



muka mengantuk sangat dah...

dapat hadiah daripada kak dania sekeluarga...


bersama kak dania dan hadiah yg kak dania pilih...









aqil yg kuat makan kek...



kak yana yang ulang2 mkn ais krim,ABC dan mcm lagi...



tengok bersepah2 lah ..ne dah angkat separuh ne..tidak lagi bersepah2...

comot makan kek..

ne masa tnggu ida datang..lepak2 kat luar..ada taman permainan kat depan restoran...pic ne ita suka..muka control ayu..dah setahun dah anak mama ne...alhamdulilah....setahun ne arisya tak pernah deman ke sakit lain..cuma ezema aje...

hidung dan muka merah..dia garu2 gatal...




roslan (laki ida yg suka makan seafood)..tengok..buruk tau...



ne kelakar papa ambil air gas(air yg dia pegang tu)..nak bubuh garam sikit...tiba2 tercabut tutup garam..masuk semua dalam air tu..malunya pasal bawa aje selamber lah..

kek coklat (sama mcm kek Gee masa sambut geng D"Boom dulu)semua nak pic tu...


kak dania dan arisya

kudin dan mak...

comot nya makan kek







pic ini..selepas main futsal MQA..tarikh kejadian ne..sebenarnya tarikh hari lahir arisya 22/5/11-masa ne gi kolam memancing berbayar di kota damansara..makcik belanja K.F.C....take away..makan kat kolam ne..barangin2 aje..duk kat sini..buka baju arisya..TQ makcik belanja..memang lopor masa ne..makanan futsal tu tawar dan tak sedap...



Tiada ulasan: