Followers

Khamis, 16 Jun 2011

cecieta aqil darwish dan balqis arisya


lama tak cerita sigendut dan sikecil ne....pic ne semasa gi kawin fairuz dan caca kat dewan pelapor.aqil sekarang tak pakai pempes disiang hari ..cuma pakai waktu tido aje..alhamdulilah boleh jimat..coz aqil pakai  pempes  drypes wee wee saiz XXL...biasa beli 3 ke 4 beg...coz kuatiti sikit 1 beg 32 keping..tapi sekarang beli satu pun cukup....aqil 2th 10 bulan...cepat gak dia tak pakai pempes..berbanding kak adridiana 3 tahun lebih...aqil gendut sangat tak ada saiz..tu pun suruh dia kuruskan sikit...kalu tak pakai pempes orang tua lah jawapnya..cakap masih pelat..pengeli..nak basuh berak tu geli sangat..tang tu tak ajar lagi...dan dia tak nak buat....makan seperti biasa nasi ,kicap ...lauk kegemaran telur goreng...dan begitu fanatik dengan kereta...janji soporti ala-ala kereta lumba tu....


arisya pula dah boleh jalan...sekarang rambut arisya boleh ikat "pokok kelapa'..bila cakap alah cantiknya anak mama ne..senyum lebau dia..dan suka tengok cermin..pandai buat memik muka....boleh ckp sikit,mama,papa,mak ,dah...suka buat sepah...pantang org masuk bilik air..mesti nak ikut..lepas tu menangis2..kuat mengubit..selalu papa kena..tak pakai baju..arisya akan cubit tetek,pusat atau ketiak papa...padan lah dengan papa...kat rumah memang tak suka pakai baju....



3 ulasan:

Cik Anita berkata...

Salam Kak..
Si kecik Arisya tu bulu mata dia alahaiii..lentiknya!

anitadiana berkata...

waikumsalam....ita semua org ckp mcm tu..ckp mcm anak arab...muka dia mcm papa...cuma papa gelap aje..arisya cerah sikit....

Mommy Fara berkata...

setuju! mcm muke mat salleh pun ade tau! hehehehe!