cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 13 Jun 2011

masakan hari ini ~13/6/11~

setelah 2 minggu mak ita pencen memasak(mak mertua duduk kat rumah bersama adik ipar tasya sepena cuti sekolah)Tq mak meringan kan kerja ita dan ita amat menhargainya.....malasnya nak bangun awal nak memasak...tapi apakan daya,,dah tangungjawap so bangun lahini kak adridiana nak bawa roti aje..tak nak bawa nasi goreng...

ini papa bawa bekal nasi goreng

sayur sawi jeruk masak lemak cili api campur udang kecil2...

ayam goreng masak halia...

ikan goreng

ini aje masak untuk hari ini...alhamdulilah....

2 ulasan:

Mommy Fara berkata...

amboi, sedapnye lauk. seumur idup sy, sekali sy pnh mkn lauk sawi jeruk masak lemak mcm tu...sdp!

anitadiana berkata...

kak ita pun dah lama tak makan tu yg masak tu,,kena rebus dulu buang jeruknya..baru masak..campur ikan tenggiri ke ikan parang yg disalai lagi sedap..yum..yum..jemput makan...