cinta hati mama

cinta hati mama

Rabu, 1 Jun 2011

rumah ku jadi sardin dalam tin...

bila cuti sekolah aje...rumah ita mesti menjadi tumpuan family mertua..datang bertandang,,tak kesah..tapi bila semua datang ..yang menjadi masalah ne time tido..ita duk flat bandaraya 1 bilik ...cuba bayangkan..mcm sardin dalam tin..bergelempangan tido..kasihat lah gak..tetamu datang..nak buat mcm ne...tu tak tahu bila nak balik....si hubby paling seronok lah..coz semua family ada...ita biasa2 aje....senang sikit keja..tak payah nak masak pepagi...(menantu hantu lah kata kan)....boleh aje masak..tapi biar lah mak mertua ku yg masak...bosan makan masakan sendiri..hubby pun nak makan masakan air tangan mak dia.....apa2 pun Tq mak...

7 ulasan:

Mommy Fara berkata...

meriahnya...tp t klu diorang dah blk mst rase sayu je hati kan? tibe2 rumah jdk sunyi sepi...saya mcm tu....huhuhuhu!

anitadiana berkata...

ya lah mommy fara..tapi rumah ita tetap riuh..papa rajin menyakat anak2...sampai menangis2...anak2 hati ada taman...

Golden Rose berkata...

biasela tu tapi best cos meriah

anitadiana berkata...

rose kejap best lah...lelama tu mcm tak best dah..jahat tol menantu hantu ne..he..he

ainhany berkata...

nie laa rahsia rumah kecil tiang seribu...mnjadi tumpuan buat semua..bayangkan berapa byak rumah bangalow kat bukit tunku tapi sunyi sepi...sedangkan rumah ita..semeriah begini..bersyukurlah dgn apa yang ada..berkdmatlah semntara ada waktu...

nie menantu sporting gamaknya..:)

Budak Botak berkata...

Meriahnya kalo dah berkumpul ramai2 camnie, he3...

Entry terbaru -> Katya Koren Direjam Sampai Mati Kerana Berpakaian Seksi... (",)

anitadiana berkata...

tq lah kekawan..ainhany..ada betul gak lah kan...ita dengan mak mertua biasa2 aje..boleh sembang apa aje..boleh masuk lah kepala ita ne..kekadang tu lagi suka duk rumah dengan mak mertua daripada ikut hubby merayau2...biasa2 aje lah dengan mak mertua..ita masih belajar menyangi mcm mak sendiri...

untuk budak botak...meriah lah kan sembang2..tak ingatnya...