cinta hati mama

cinta hati mama

Khamis, 28 Julai 2011

ayuh harimau baham singa...malam ini ~28/7/11~

semalam tengok tv..kasihan tengok org ramai yang tak dapat beli tiket bola sepak malaysia lawan singgapura...malam ne...yg tunggu lepas subuh pun tak dapat..bergitu semangat nya penyokong kita ...hubby ita pun peminat bola gak....siap ajak bini dia ne gi tengok kat dataran merdeka..tengok bola..kat skrin besar...tengok lah ..kang...rajin gi..tapi mcm malas aje..nak bawa anak2..terutama si arisya yg 1 th tu..nanti tak selesa panas...apa2 pun  Skuad Harimau Malaya tidak putus asa dan bersemanggat juang untuk bangkit semula... Dengan kelebihan 3 gol di gelanggang lawan harap Dato. Rajagopal memperkukuhkan pertahanan dan jangan bermain dengan emosi dan tekanan. Kami tetap sokong skuad negara jatuh dan bangun. Ayuh Harimau mengaum hari ni ...malaysia boleh.....malaysia boleh... buat yang terbaik..sama-sama lah kita rakyat malaysia berdoa..ya............buat hubby jng terlebih sudah...(fanatik sanggat....)...




KEPUTUSAAN NYA   HARI NI  (29/7/11)....MALAYSIA KALAH DENGAN SINGAPURA MENANG..TAPI TETAP BANGGA DENGAN TEAM MALAYSIA....ini


  • INI ITA COPY DARI CIK LUNA LANUN SUKA SESANGGAT DIA ULAS BAB NE)..BOLEH JOIN SEGMEN BELIAU DI ATAS NE...)




    1. Khairul Fahmi! Kau memang hero! Rasanya kalau dia jadi penjaga gol masa perlawanan di Singapura Sabtu lalu, pasti tak banyak gol yang disumbatkan oleh Singapura.
    2. Ermmm, semalam kita lawan negara mana eh?! Singapore ke pasukan barat?! Dari jurulatih ke pemain, kelihatannya muka mat saleh je lebeh! Malaysia semuanya tulennnn banggggg...
    3. Pemain Singapore ni, asyik-asyik tergolek... Asyik-asyik tergolek! Syabbasss betta! Kau orang memang pelakon terbaik! Nak main golek-golek, balik rumah la sayang oiiiii... Penjaga gol sempat lagi nak berlakon masa minit-minit terakhir tu!
    4. Siapa penyokong Malaysia yang bawak laser tuh?! Kau orang ni bikin malu nama baik Malaysia jer! Bagi lah peluang kepada pejuang-pejuang bangsa kita tu bermain dengan usaha yang 100% tulennnn. Tak payah mau main tipu-tipu...

    8 ulasan:

    ~aSFaLiZa~ berkata...

    semoga malaysia menang malam ni dan layak ke seterus nya. aminnnnnn

    anitadiana berkata...

    ya betul..kak ita mula minat..coz hubby gila minat...

    Cik Anita berkata...

    ouh Nita tak minat bola. tapi boleh la kalau nak bagi sokongan Moral pada Malaysia.hehe

    june berkata...

    salam ramadhan kak nita..

    anitadiana berkata...

    cik anita..dulu tak minat....tapi sekarang..bokeh lah sikit2...tapi sedih kalah ..

    anitadiana berkata...

    june salam remadhan gak...

    Mommy Fara berkata...

    Minat atau tak minat, yg penting...sokong Malaysia!

    anitadiana berkata...

    betul......