Followers

Isnin, 4 Julai 2011

MAJLIS 'FAREWELL' STAF BAI~1/7/11~jumaat



majlis ini untuk jasmine yang akan berpindah JPP kat pusat bandar damansara...dah dekat dengan rumah ita tu...sedih lah min nak pindah.....min ne orang serawak..so nak balik kampung lah..masuk gunasama dulu..sebelum balik kampung..min seorang yang baik sesangat,pemurah,(rajin sedekah),rajin,ceria,lawak....semua lah..boleh berkerjasama,seronok berkerja dengan beliau.....kalu min tak ada opis jadi sunyi  tak ceria....tarikh min last keja 7/7/11 ne nanti...sekarang tak terasa lagi...tapi kalu min cuti mesti sunyi aje..tak ceria...apa2 pun kak ita nak ucapkan selamat berjaya di tempat baru..kak ita minta maaf..dan halal kan makan minum..dan jangan lupa kan kita org di MQA ne...FB kan ada..selalu2 lah berhubung..ya...sayangggggggggggggggg....min...(pic tak masuk lagi tunggu cc bagi ...coz pakai cemera beliau).....

Tiada ulasan: