Followers

Khamis, 14 Julai 2011

she's the one and the only..we will miss u cik sumiiiiiiii......... ~14/7/11~


its true, she's the one and the only..we will miss u cik sumiiiiiiii.........(ayat ima kak ita suka kak ita copy)... 
hari ne last day cik sumi di MQA..nak ucap terima kasih sanggat kat cik sumi hanya allah yg boleh balas ...nak minta maaf dan halal kan makan dan minum....cik sumi ne seorang baik sangat,sangat-sangat pemurah,baik hati semua lah... kenangan bersama cik sumi tetap terpahat kat hati ini...semoga cik sumi berjaya di tempat baru dan jangan lupa kak ita kat MQA ne.....
ini pic terkini masa puspanita...


ini masa jamuan hari raya di tingkat 15

tengok 3 sekawan..baju sama mcm kembar


 ini masa APC di singahsana

 ini kat tingkat 11B

ini pun pic lama kat tingkat 11B.hari ungu..kebetulan..pakai 

ini masa kempen derma darah


 love u cik sumi...sayanggggggggggggggggg sangat kat cik sumi.....

5 ulasan:

Ceni berkata...

Sokong ngan kak ita, dia baik sangat...

Saya pun ada gak buat dedikasi pd Sumi tapi di autopublish esok punya n3, baca tau...

mama3A's berkata...

:)

anitadiana berkata...

betul ceni dan selly sayup aje semalam...terasa sesanggat..hanya allah yg boleh balas..walaupun bangsa lain tapi tak penah beza2 india ke melayu...tapi cik sumi ne lain...kalu terbuka hati dia masuk islam kan bagus..semoga 1 hari nanti..allah akan buka hati beliau.. dah tak ada lagi tempat nak rujuk tentang kesihatan lagi...nak timbang ....sedih....

ArELeEz berkata...

b'temu.. b'[isah.. lumrah kehidupan kan? tp, walaupun jauh di mata, di hati tetap xlupa..

anitadiana berkata...

betul tu areleez...tapi tak sama kalu di depan mata...di hati tu insyallah tak akan lupa...