Followers

Rabu, 24 Ogos 2011

hp baru..boleh ambil pic dah..baru syok...he..he

ini pilihan hubby yg ke 2,mula2 dia nak ambil glaksi samsung...lepas tu terus tukar dia ambil...duit hubby ..suka hati dia lah..yg best nya pic dia 12mp...boleh lah pinjam..ita hp touch skrin ne..memang tak reti...hp ita biasa2 aje...kalu cangih ..bukan reti guna pun..ita malas nak godek2..hubby dia memang minat2 benda2 mcm  ne,so boleh lah berblog..baru semangat..bila ada pic...he..he..hubby ambil warna grey

4 ulasan:

Aida78 berkata...

wahhh tunjuk nampak...

Mommy Fara berkata...

Yeay! Pas ni akak snap byk2 gambar lauk yg akak msk k? Sy suke tgk!

anitadiana berkata...

makcik tu gogel nya pic.... tapi sama lah warna grey....

anitadiana berkata...

fara ..insyallah..masak biasa2 aje...fara..saja kak ita tak pandai nak berbahasa ne..faranya blog best..kak ita suka baca....