cinta hati mama

cinta hati mama

Selasa, 23 Ogos 2011

duit raya MQA~23/8/11~

semalam dan hari ini bertungkus lumus bersama teman-teman seperjuangan membahagi-bahagikan duit raya sebanyak Rm 50.(seorang)... di beri kepada semua staf MQA.berserta sampul duit raya sekali....alhamdulilah siap juga...ne semua last minit..alhamdulilah semua ajk yg terlibat dan bos-bos turun padang membantu...selesai sudah....lega yu bila dah selesai.....taniah kepada semua yg terlibat...


tengok pengerusi kelab kebajikan yg over...

naik juling kita org..



banyak duit..tapi bukan kita org nya...semua staf mqa nya...


 ne antara ajl yg best2...



ne sampul duit raya MQA sebelum di masukan ke dalam sambul untuk di beri ke semua staf..




6 ulasan:

Mommy Fara berkata...

Wow! Duit raya? Tmpt sy keje takde duit ry sbb tokey Cina. Tp klu raya Cina, sini mmg meriah gile....

Rozita berkata...

alhamdulillah rezeki tu..

anitadiana berkata...

fara ne kerajaan...mana ada org nak bagi..ne kelab MQA yg bagi..alhamdulilah...dapat gak tambah2...mcm fara mesti syok kan..mesti riban2 dapat ampau..he..he

anitadiana berkata...

rozita alhamdulilah..memang tiap2 tahun dapat..tahu dah jumlah nya gak..tak berubah...

anitadiana berkata...

rozita alhamdulilah..memang tiap2 tahun dapat..tahu dah jumlah nya gak..tak berubah...

Cik Anita berkata...

wah..

untung lah dapat duit raya! Nita nak dapat camtu kena tunggu raya cina..hehe