Followers

Khamis, 4 Ogos 2011

siaran tertunda..he..he

dah lama rasanya tak masukan menu masakan hari2...sampai ada kawan kat opis ne tanya..masak apa hari ne..dah lama kak ita tak masukan dalam blog..so ne kira bersekali lah..he..he...masak biasa-biasa aje...ini 


ini aje masak ...





ini hari lain lak.....
ikan merah asam pedas+sayur bendir...

sotong goreng tepung...

sambal cili api...

ini aje masak....







                                                                                                                             ini masak hari lain pulak...
tulang lembu masak berempah...

sayur pucuk paku goreng

ikan goreng...

ini aje masak ...








ini buat nasi lemak dan goreng pisang nangka..

ini buat bubur pulut itam beli masa gi padang besar








1ni masak hari lain lak...
kerang rebus...

sup ayam

ikan tengiri yg dah comot...dah kena kacau sebelum ambil pic...

ini aje masak...




ini hari lain lak...

sambal kerang

kobis goreng campur daging...

ikan kembung goreng kicap.

ini aje masak....

ini mee goreng daging basah....menjadi kegemaran sapa sahaja..yg penah makan..sempoi dan senang...

8 ulasan:

Lissa berkata...

ok.mmg kecur tengok semua makann ni. hhuhuhu

Umedia Network berkata...

Meleleh airu liur saya kak. huhu. Lagi2 yg ikan kembung goreng tu. huhu. Nice menu kak. :)

Like page saya eh. (www.fb.com/umedianetwork)

akuiwana berkata...

nyumm!seadpnya makanan!!btw thnks kak anita sbb sudi follow. :)

anitadiana berkata...

lissa kak ita masak biasa2 aje...

anitadiana berkata...

umedia network...ikan kembung family kak ita susah mkn ikan..ayam aje...jenuh nak bagi abis...nak beli ikan 1 ke 2 ekor segan lak...beli 4 ke 5 ekor itu pun kak ita jadi kucing ratah ikan..tq ya sudi singgah...

anitadiana berkata...

akuiwana...sama2 lah kita...

Cik Anita berkata...

menu yang lain-lain. Yang Nita nampak sama cuma ikan goreng tu je.. hehe

anitadiana berkata...

ikan kat rumah ne..tak minat sangat makan ikan kalu gi pasar..segan nak beli ikan 2 ke 3 ekor..ambil lah gak 1/2kg..tu yg jenuh nak abiskan ikan...kekadang dalam tong sampah...