Followers

Selasa, 6 September 2011

aqil mencari keberaniaan.....

tajuk nya mcm gempak..tapi bagi ita agak bangga gak lah dengan aqil..aqil seorang yg takut semua perkara ...dan dia tak akan mencuba....tapi masa org main bunga api dan mercun aqil akan tengok aje....tapi pada tahun ne di rumah mak mertua....ramai bebudak ..keseronokan ne lain lah.....takut...takut berani aqil memcucurkan bungaapi...kejap aje..dia ckp tak boleh...ita cakap boleh...lama sikit....dengan berani-berani takut aqil cuba lagi dan berjaya...mcm kena histeria aqil melompat..baru lah berani..lepas tu ok lah sikit..kelakar lah tengok aqil main....badan besar hati kecil..penakut sesanggattttttttttttt.....aqil-aqil....





2 ulasan:

aimaniman berkata...

tq jengah blog akak.. tuw lae anak akak nie.. iman.. suka sangat perasan nak jd princess.. akak pun dah folo.. seronoknya aqil main bunga api.. iman & aiman suka sangat sampai kene simpan tok taun depan..

anitadiana berkata...

Tq singgah blog kak ita....aqil ne penakut dalam semua pekara....hujan takut,angin kuat pun takut,gi tamam..nak naik buai pun takut..tak tahu lah nak buat mcm ne...