cinta hati mama

cinta hati mama

Isnin, 3 Oktober 2011

cerita hujung minggu...

pada hari jumaat 30/9/11~pada belah malam ne..gerak dari rumah balik kg hubby PD..bersama mak mertua dan adil ipar natasha...macam sardin keta ita...aqil agak bising-bising kata sempit..mama ckp nanti kita beli bus..besar sikit...

hari sabtu 1/9/11~kak lang masak sambal goreng sedapnya~biasanya dimasak pada hari raya.menu wajib kat PD ne rasanya..semua rumah yg ita gi mesti ada ..nanti up load picnya ya...


tengahhari ..hubby ajak gi cari umpun-umpun(cacing laut) nak memancing..ita malas nak gi laut(kurang minat)..suruh bawa semua anak-anak..ita nak rehat kat rumah bersama mak mertua...berdua aje....tasya dan kak lang pergi sama dari kul1.30 samapi kul 3ptg kot...semua mandi laut termasuk si kenit arisya..kemain seronok..ne 1st time arisya mandi laut(pic tak ambil coz papa bezy..papa ckp arisya berani pegang umpun-umpun ...kul 3 balik...mandikan arisya dan aqil...bagi tido 2org ne..papa dan adik beradik dia gi keluar pergi memancing..tinggal ita dan 2org anak dan mak mertua ku...

ini kudin anak buah..yg tido menegak kat dalam keta ..penat tu ikut hubby dan mak dia memancing....malamnya terus demam..siap bawa gi hospital  PD dalam kul 1 lebih kot..



malam~kul 8.40 mlm~hubby ajak jejalan berdua-duan...lamanya tak gi jejalan berdua-dua,berpegangan tangan..wou...beromantik lah kan..bila berdua..bila 1 family jejalan tu kena pegang dan dukung anak lah kan..sampai lah kul 11 lebih jejalan dengan hubby...makan2..sembang2..lepak2...

ahad petang..kak lang (kak ipar)..buat kueh keria ne..banyak lah kan..sedap dan lembut aje..aqil mula-mula tak mau makan ..dia cakap kueh tu pedas..lepas di desak ..ambik  kau 5 ke 6 biji dia makan... balik K.l..singgah NSK beli barang basah~nanti senang nak masak hari-hari..TQ hubby tolong sekali...(selalu pun memang tolong pun..tapi ne terlebih rajin tolong)..he..he..beli lagi keledek nak  suruh hubby buat kueh keria gak nanti.....

5 ulasan:

Fara berkata...

Ala....sweetnya. Kak, dpt gak akak dating2 dgn abang kak. Sy tak dapek2 g. Klu nak dating, mtk cuti pastu dating siang hari. Huhuhu!

anitadiana berkata...

fara tu kalu nak tengok wayang kena buat mcm tu lah..mintak cuti..lepas tu hantar anak ke pengasuh..petang baru balik ambil dia org...mcm gi keja gak..he..he..bohong sunat...

PinKy MoMMa berkata...

aduhhh sweeetnyer dia :)
jalan pegang pegang rasa diri dihargai sgt huhu..feel bagi pihak jugak ni ;p

anitadiana berkata...

bukan selalu pegang pun..ne anak2 tak ada..nak manja2 gak kan..he..he

Cik Anita berkata...

ecececeh!

romantik gituuuuw ;D